Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det de ting der er afbilledet tilsammen du mener ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har været inde på din side, fik lagt det jeg ville have i indkøbskurven - gik til betaling...... ØV ØV ØV, kunne ikke bruge almindeligt dankort....
Kan vi gøre et eller andet???? Der er lige en tre ting, jeg gerne ville købe
Dot D skriver: Jeg har været inde på din side, fik lagt det jeg ville have i indkøbskurven - gik til betaling...... ØV ØV ØV, kunne ikke bruge almindeligt dankort.... Kan vi gøre et eller andet???? Der er lige en tre ting, jeg gerne ville købe
Du kan lave en almindelig bank overførsel derinde hvis det er
Ellers siger du bare lige til..
wickicatherina skriver: Du kan lave en almindelig bank overførsel derinde hvis det er Ellers siger du bare lige til..
Det kunne jeg åbentbart ikke finde ud af, hi hi... Nu har jeg skrevet tingene på min ønskeliste til jul (manden i huset har visa  Ellers så var det en Lego mould og to silikoneforme til babyer
Dot D skriver: Det kunne jeg åbentbart ikke finde ud af, hi hi... Nu har jeg skrevet tingene på min ønskeliste til jul (manden i huset har visa  Ellers så var det en Lego mould og to silikoneforme til babyer
ok, jamen du siger bare til hvis der er noget, lego moulden har jeg dog først hjemme igen om nogle dage
wickicatherina skriver: ok, jamen du siger bare til hvis der er noget, lego moulden har jeg dog først hjemme igen om nogle dage
Ok, så skriver jeg lige til dig, det bliver nok først i næste uge. Der står opgave/rapport med tilhørende fremlæggelse i mit hovede indtil onsdag...
Skal lige have fundet de rigtige links frem igen...
Du hører fra mig
Hvad koster Hello Kitty udstikkeren?
majhan11 skriver: og hvad er : Lego mould ??
og hvad er : Lego mould ??
???
wickicatherina skriver: Er det de ting der er afbilledet tilsammen du mener ??
ja det er de her ting
Hva ska dette evt koste i en god pris??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128