festtøj dreng 80+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.096 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. november 2011

roenlund

Jeg søger noget festtøj til min dreng. Det kan være alt fra et par pæne bukser med skjorte, vest, pullover, seler ja hvad som helst, vi skal til ret mange events her i december og vil jo gerne have at han er lidt smart at se på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

serinasmor

roenlund skriver:

Jeg søger noget festtøj til min dreng. Det kan være alt fra et par pæne bukser med skjorte, vest, pullover, seler ja hvad som helst, vi skal til ret mange events her i december og vil jo gerne have at han er lidt smart at se på.

så noget i føtex til max 150 ... vest, skjorte, og butterfly mener jeg ...

husker det ikke helt præcist .. men synes til den pris var det da værd at tjekke

vi syntes bare det var vildt sødt og kæresten blev lidt skruk og vil have en dreng næste gang

Anmeld

20. november 2011

oerbaek

roenlund skriver:

H&M har også altid sådanne tøj op til jul  

Anmeld

20. november 2011

roenlund

serinasmor skriver:

så noget i føtex til max 150 ... vest, skjorte, og butterfly mener jeg ...

husker det ikke helt præcist .. men synes til den pris var det da værd at tjekke

vi syntes bare det var vildt sødt og kæresten blev lidt skruk og vil have en dreng næste gang

Tak for svar så må jeg se om jeg kan komme forbi en føtex, vi har desværre bare ikke en lige her, men det lyder da som et godt tilbud...

Men det ville da stadig være rart hvis der var nogle der havde noget brugt man kunne købe... kunne især godt bruge en pullover, er så glad for den han har nu men kan ikke finde en i næste str :-(

Anmeld

20. november 2011

roenlund

oerbaek skriver:

H&M har også altid sådanne tøj op til jul  

synes bare kun at der er to ting, i de små str. enten et sæt med butterfly og vest eller et par bukser med seler...

Anmeld

20. november 2011

serinasmor

roenlund skriver:

Tak for svar så må jeg se om jeg kan komme forbi en føtex, vi har desværre bare ikke en lige her, men det lyder da som et godt tilbud...

Men det ville da stadig være rart hvis der var nogle der havde noget brugt man kunne købe... kunne især godt bruge en pullover, er så glad for den han har nu men kan ikke finde en i næste str :-(

desværre har jeg kun masser af fine kjoler

Anmeld

20. november 2011

roenlund

serinasmor skriver:

desværre har jeg kun masser af fine kjoler

Det går manden nok ikke med på   Det er bare så meget nemmere til piger, der er altid vildt meget... men til drengene synes jeg det er svært, også fordi han jo ikke skal ligne en lille voksen i sit fine tøj

Anmeld

20. november 2011

Heidimed lea

jeg har et pompdelux sæt + espritebukser de blå er næsten som nye

120 incl for alle 4 dele  mvh Heidi  tøjet er str 80 stort

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2011

serinasmor

roenlund skriver:

Det går manden nok ikke med på   Det er bare så meget nemmere til piger, der er altid vildt meget... men til drengene synes jeg det er svært, også fordi han jo ikke skal ligne en lille voksen i sit fine tøj

hmm .. sys nu ikke de ser voksne ud eller klædt ud som voksne .. men forstår hvad du mener .. har de ikke pæne og enkle strikkede tykke cardigans i HM ??   pænt og luxus agtigt med jeans .. men stadig "du må gerne kravle rundt og selv spise" ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.