hvad ønsker i jer? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Dianaaa

jeg sad lige og tænkte på hvad jeg ønsker mig til jul i år , og på det nye år som vi også snart går ind i,.. pyha tiden går bare så stærkt !jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg ønsker mig til jul i år, men i det nye år ønsker jeg mig at få gjort skolen færdig på vuc så jeg engang kan få den uddanelse jeg ønsker mig, så min søn kan få det bedste og ikke mindst noget at se op til , man vil jo gerne være et godt eksempel for sine børn 

hvad er jeres ønsker til jul og i det nye år ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Leneur

I julegave ønsker jeg mig tilskud til et nyt fjernsyn, da det gamle er ved at stå af.

I det nye år ønsker jeg at jeg får det bedre med mig selv. Lider meget af nedtrykthed/depression og håber at det snart vender igen.

For min datters skyld ønsker jeg at forældreansvarsloven bliver ændret, så vi ikke skal være en del af min ekskærestes luner hvad angår min datter. Han har jo ikke været der for hende og synes det er grotesk at han skal indover HVIS hun bliver alvorligt syg. At han skal give samtykke når vi gerne vil rejse og hun skal have et pas. At han skal være medbestemmende i hvilken skole hun skal gå i, især fordi han ikke bor i området og derfor ikke kender skolerne. Så håber at politikerne snart indser at loven er noget makværk.

Anmeld

20. november 2011

Dianaaa

Leneur skriver:

I julegave ønsker jeg mig tilskud til et nyt fjernsyn, da det gamle er ved at stå af.

I det nye år ønsker jeg at jeg får det bedre med mig selv. Lider meget af nedtrykthed/depression og håber at det snart vender igen.

For min datters skyld ønsker jeg at forældreansvarsloven bliver ændret, så vi ikke skal være en del af min ekskærestes luner hvad angår min datter. Han har jo ikke været der for hende og synes det er grotesk at han skal indover HVIS hun bliver alvorligt syg. At han skal give samtykke når vi gerne vil rejse og hun skal have et pas. At han skal være medbestemmende i hvilken skole hun skal gå i, især fordi han ikke bor i området og derfor ikke kender skolerne. Så håber at politikerne snart indser at loven er noget makværk.

åha ja det kære fjernsyn det er jo næsten heller ikke til at undvære hehe 

jeg krydser finger for at du får det bedre med dig selv, og mon ikke det nok skal vende 

ja når han ikke har været der for hende så syntes jeg da også det er lidt vanvittigt !

Anmeld

21. november 2011

IngenKoPåIsen

En housekeeper  ..Og mellemrum mellem lårene! Hvis bare de to ting bliver opfyldt, skal jeg aldrig klage igen! 

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

Vi ønsker os gavekort til IKEA. Vi skal flytte til februar, så vi vil gerne skifte nogle af vores ting ud.

Anmeld

22. november 2011

Dianaaa

Malunsesmutti skriver:

En housekeeper  ..Og mellemrum mellem lårene! Hvis bare de to ting bliver opfyldt, skal jeg aldrig klage igen! 

mellemrum mellem lårene haha, den er jeg med på, skal dælme også snart ha taget mig sammen så jeg kan komme af med de graviditets buler  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.