Hvad bruger I af rengøring til badet/brusekabine/kar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.334 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Mira0911

Fortæl mig lige hvad I bruger til at gøre Jeres brusekabine/kar rent med? 

Skal lige siges at vores er en brusekabine som er plantet på gulvet, så bunden i brusekabinen er plastic... Så det er nok ikke lige alverdens sådan en ting kan tåle... 

Det rigtige træls ved sådan en ting, er at man ikke kan komme ordenligt i hjørner og kanter... 

Så kom hid med hvad I bruger... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

come2

Cillit bang

Anmeld

19. november 2011

freiasmor

Cillit Bang og Klor rens til vores ... Vi har badekar og masser af fliser ! klor bruger jeg kun henholdsvis på toilettet, og i håndvasken... og i selve badekaret.. Cillit Bang bruger jeg på samtidlige fliser så kalk kan gå væk... og må sige, det er det eneste der har virket... for da vi flyttede ind lignede toilettet jeg ved ikke hvad, og købte det så for at se om det havde nogen effekt... og tja.. badeværelset er hvidt nu ! havde ikke regnet med det virkede

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

Freismor skriver:

Cillit Bang og Klor rens til vores ... Vi har badekar og masser af fliser ! klor bruger jeg kun henholdsvis på toilettet, og i håndvasken... og i selve badekaret.. Cillit Bang bruger jeg på samtidlige fliser så kalk kan gå væk... og må sige, det er det eneste der har virket... for da vi flyttede ind lignede toilettet jeg ved ikke hvad, og købte det så for at se om det havde nogen effekt... og tja.. badeværelset er hvidt nu ! havde ikke regnet med det virkede

Jeg har prøvet med Cillit Bang uden effekt...  

Måske klor kan klare det i sådan en slags kabine? 

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

come2 skriver:

Cillit bang

Har ikke haft heldet med mig med Cillit Bang... 

Anmeld

19. november 2011

SukkerDronning

Jeg lever mit eget og hælder det i en sprayflaske. Det er ca. fyrre procent lager eddike og fyrre/tredive procent unversalrens og vand for resten. Det virker! Og hvis der er meget kalk er det bare at lade det sidde og hælde mere eddike i

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

Sirup skriver:

Jeg lever mit eget og hælder det i en sprayflaske. Det er ca. fyrre procent lager eddike og fyrre/tredive procent unversalrens og vand for resten. Det virker! Og hvis der er meget kalk er det bare at lade det sidde og hælde mere eddike i

Okey, må da lige prøve sådan en blanding... 

Anmeld

19. november 2011

Stéphanie

Mira0911 skriver:

Fortæl mig lige hvad I bruger til at gøre Jeres brusekabine/kar rent med? 

Skal lige siges at vores er en brusekabine som er plantet på gulvet, så bunden i brusekabinen er plastic... Så det er nok ikke lige alverdens sådan en ting kan tåle... 

Det rigtige træls ved sådan en ting, er at man ikke kan komme ordenligt i hjørner og kanter... 

Så kom hid med hvad I bruger... 

Krystalsæbe blandet op i vand, og er det meget slemt med kalkpletter og sæberester, kommer det koncentreret på, og så ellers en svamp og knofedt

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

Stéphanie skriver:

Krystalsæbe blandet op i vand, og er det meget slemt med kalkpletter og sæberester, kommer det koncentreret på, og så ellers en svamp og knofedt

Okey, puh må se om jeg kan holde det... Mine knæer står af, når jeg kravler rundt på længe på gulvet eller sidder i samme stilling for længe... 

Det skal da prøves... 

Anmeld

19. november 2011

freiasmor

Mira0911 skriver:

Jeg har prøvet med Cillit Bang uden effekt...  

Måske klor kan klare det i sådan en slags kabine? 

hmm ja måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.