Oddervognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. november 2011

lio

så har vi måske besluttet os, det skal være en odder vogn, Zip med standard stel (grundet hjulene)

nogen erfaringer? gode og dårlige, vil gerne lige høre om der er ting der er så dumme ved den at vi skal overveje andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

lio

nobody???  er det godt eller dårligt?

Anmeld

21. november 2011

Laurits'mor

Vi har en Olivia sport Zip - kan det ikke passe, at den hedder det? Med X-dream stel. Den er vi super glade for :-) Rigtig godt valg for os :-)

Anmeld

21. november 2011

2babygirls

Qoco skriver:

så har vi måske besluttet os, det skal være en odder vogn, Zip med standard stel (grundet hjulene)

nogen erfaringer? gode og dårlige, vil gerne lige høre om der er ting der er så dumme ved den at vi skal overveje andet.

Zip er en rigtig god vogn. Har dog odder victory på X-dream stel som jeg elsker. Er til Det klassiske.

Anmeld

21. november 2011

lio

Tina&Martin skriver:

Zip er en rigtig god vogn. Har dog odder victory på X-dream stel som jeg elsker. Er til Det klassiske.

Jeg ville genre x-drem stellet men de lufthjul der dem kam jeg ikke rigtig samarbejde med..

Anmeld

21. november 2011

2babygirls

Qoco skriver:

Jeg ville genre x-drem stellet men de lufthjul der dem kam jeg ikke rigtig samarbejde med..

Hehe, hvad er der med dem ???

Altså vores er nu et år gamle, og der har intet været

Kender rigtig mange der har en Zip... Tror det er emmaljunga big star noget mere bla bla bla's konkurrent

Anmeld

21. november 2011

Puller

Vi har den på x-dream stel.

Vi har aldrig haft problemer med hjulene. Vi har kun fyldt luft i dem 2 gange og ikke været punkteret. Vi har haft den i lidt over 1 år.

Anmeld

21. november 2011

lio

Tina&Martin skriver:

Hehe, hvad er der med dem ???

Altså vores er nu et år gamle, og der har intet været

Kender rigtig mange der har en Zip... Tror det er emmaljunga big star noget mere bla bla bla's konkurrent

Lufthjulene, Min søster havde en barnevogn med lufthjul og har virkelig set hvor dårlig en ide det er, de punktede i tide og utide og det gider jeg ikke, har så undersøgt hvad seperate eva-hjul koster og det bliver 800 kr. oveni og så synes jeg det løber op, så tager bare standartstellet hvor der er eva-hjul.

Anmeld

21. november 2011

CeViss

Jeg har en Odder Cecilia tror jeg den hedder.

På standard stel.

Jeg elsker den barnevogn

Det er så skønt at jeg kan kører over alt med den. Og hvis der kommer glas eller andet i hjulene, kan man jo bare pille det ud og kører videre

Jeg er sikker på at I ikke kommer til at fortryde det

Anmeld

21. november 2011

lio

CeViss skriver:

Jeg har en Odder Cecilia tror jeg den hedder.

På standard stel.

Jeg elsker den barnevogn

Det er så skønt at jeg kan kører over alt med den. Og hvis der kommer glas eller andet i hjulene, kan man jo bare pille det ud og kører videre

Jeg er sikker på at I ikke kommer til at fortryde det

hvordan er styret på den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.