Gode produkter til kroppen uden parabener og parfume

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. november 2011

FrkAnnette

Jeg er i 5. måned af graviditeten og flår snart mit hår ud. Min krop var før graviditeten tør og det er selvfølgelig blevet værre efter jeg blev gravid. Har efterhånden fået prøvet samtlige bodylotions og håndcreme der er Svanemærket, men synes simpelthen at kvaliteten og effekten er så elendig. Lige nu bruger jeg noget fra Rønsbøl, som jo er at dyrere mærke, og det er kun med nød og næppe (og et tykt lag creme hver dag), at min hun bliver lidt blød.

Findes der virkelig ikke noget til kroppen og hænderne som er uden parabener og meget gerne uden parfumestoffer, men samtidig faktisk virker? For min skyld behøves det ikke at være Svanemærket, så længe den bare ikke indeholder de der ting.

Hjælp til hende den desperate med sindsyg tør hud

PS. Gerne noget der kan købes i Matas eller Magasin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Mussen2

Hvad med a-derma fra apoteket. Heller ikke billig med super god

Anmeld

19. november 2011

ønskebørn74

Dumpe88 skriver:

Jeg er i 5. måned af graviditeten og flår snart mit hår ud. Min krop var før graviditeten tør og det er selvfølgelig blevet værre efter jeg blev gravid. Har efterhånden fået prøvet samtlige bodylotions og håndcreme der er Svanemærket, men synes simpelthen at kvaliteten og effekten er så elendig. Lige nu bruger jeg noget fra Rønsbøl, som jo er at dyrere mærke, og det er kun med nød og næppe (og et tykt lag creme hver dag), at min hun bliver lidt blød.

Findes der virkelig ikke noget til kroppen og hænderne som er uden parabener og meget gerne uden parfumestoffer, men samtidig faktisk virker? For min skyld behøves det ikke at være Svanemærket, så længe den bare ikke indeholder de der ting.

Hjælp til hende den desperate med sindsyg tør hud

PS. Gerne noget der kan købes i Matas eller Magasin

Elsker decubal fra apoteket...

Anmeld

19. november 2011

Lou87

Find en LR forhandler i nærheden af dig og hold et home party
(aloe vera forhandler)

Anmeld

19. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Jeg er lige gået over til de stribet fra matas. Både shampo, balcam og crem og må indrømme at det er længe siden mit hår og hud været så pænt og blødt. Også koster det ik en krig, da bøtterne er ret store. Vh Stine

Anmeld

20. november 2011

Savannah

Decubal, det kan købes på apoteket Parfume og parabenefrit.. Virker rigtig godt på mig

Anmeld

20. november 2011

TaAsJu

Locobase fra apoteket, men tror også man kan få det i Matas. Det er det vi bruger til vores piger, Anna-Sophie har MEGET tør hud på hele kroppen og Tammie har frost eksem på hænderne ( skyldes kulde og udtørring) og det er det eneste der virker... Vi har direkte fået af vide af vores læge det er det bedste!!!

Anmeld

22. november 2011

FrkAnnette

Tak for jeres svar

Anmeld

22. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Neutral bodylotion er super at bruge...

manden har problemer med udslæt og tør hud flere steder.. smører jeg ham 2 gange dagligt i en 3-4 dage så forsvinder det så meget at han i det mindste kan sove uden det klør...

er det eneste mærke vi begge har kunnet bruge uden problemer...

alt vi bruger af sæbe m.v. er Neutral...

ofte kører Netto eller Kvickly med tilbud på x-antal neutral til billigere penge end at købe dem enkeltvis...

Anmeld

22. november 2011

FrkAnnette

Wampires skriver:

Neutral bodylotion er super at bruge...

manden har problemer med udslæt og tør hud flere steder.. smører jeg ham 2 gange dagligt i en 3-4 dage så forsvinder det så meget at han i det mindste kan sove uden det klør...

er det eneste mærke vi begge har kunnet bruge uden problemer...

alt vi bruger af sæbe m.v. er Neutral...

ofte kører Netto eller Kvickly med tilbud på x-antal neutral til billigere penge end at købe dem enkeltvis...

Har prøvet Neutrals. Den giver overhovedet ikke fugt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.