PernilleogDennis skriver:
Okay.. Det kan være jeg skal se tiden lidt an.. Men det er normalt at kun skal kunne tømme egge brysterne??
Hun spiser max et kvarter af gangen, og falder så i søvn.. Synes bare slet ikke det er nok.. i starten væltede mælken ud, men det gør den slet ikke mere, så derfor er jeg blevet i tvivl, mine bryster er heller ikke hårde mere som de var for bare en uge siden..
Håber bare sådan at hun bliver mæt hos mig.. 
Det er fordi mælken stadig var i gang med at justere sig.. Jeg havde MEGA ømme (og store) bryster de første 14 dages tid, også blev de normale igen.. Eller de faldt til den størrelse de var resten af amme tiden.. Det er ikke meningen at de skal være så super spændte hele tiden, det er kun lige i starten 
Da hun var 5-6 uger, var de slet ikke spændte på noget som helst tidspunkt, medmindre jeg ikke havde ammet hende i 6-7-8 timer..
Faktisk begyndte jeg også at undre mig da hun var de her 5 uger, og begyndte også at tro at jeg ikke havde nok, men det havde jeg. Jeg stoppede så med at amme da hun var omkring 8-9 uger, men det var ikke fordi hun ikke fik nok, men fordi hun havde noget kolik lign noget.. Isabella ammede jeg kun til hun var 4 uger, så det hele var alligevel "nyt" med Cajsa, fordi jeg ikke vidste hvordan det hele tiden udviklede sig..
Men det er meget normalt, at de ikke er spændte på samme måde længere, det skal de heller ikke være.. Og det samme med om et par uger, der vil du også kunne mærke en forandring, og det er også helt normalt
Undgå for alt i verden at supplere op, hvis du virkelig gerne vil amme, for det vil blot gøre det værre - medmindre hun ikke tager på, men så vil din sp nok komme med nogen gode råd 
Lad hende sutte/die så meget og så ofte hun vil, og tro på, at der er nok! Det er nok mit bedste råd lige nu