Gider ikke syge børn mere!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

SHJuP

Puha... Tror min arbejdsgiver og jeg hurtigt kan blive enige om én ting... Nu skal mine unger snart ikke være syge mere!
Ida startede i slutningen af januar, da hun var ved at være på toppen blev Emma syg, og da hun var ved at være frisk igen begyndte Noah så!!!
Så Jan og jeg har konstant i snart en måned måttet have "barn syg" og feriedage på skift...

NU GIDER JEG ALTSÅ IKKE HAVE SYGE BØRN MERE!!!

Noah begyndte på penicilin-kur i går, så håber han er frisk til at komme afsted i morgen... Og så er der altså IKKE nogen af de andre der skal blive syge igen!

Jeg er fuldstændig tappet for energi og overskud! Ikke mindst fordi Noah nu vækker mig 6-7 gange pr. nat, Emma er begyndt at komme ind midt om natten, og Ida er begyndt at vågne med mareridt!

Oven i det hele har Jan det skidt for tiden, og vores SKIDE SOFA er til reperation, så man kan ikke engang smide sig der og tage en lur når man sidder med de syge børn!

SUK! Nå, men jeg skulle også bare lige brokke mig lidt... -Og hvis der er nogen der sidder med bare en lille bitte smule energi og overskud de ikke har brug for, gider I så ikke lige sende det til Silkeborg?

Ellers går vi jo bare og hygger

Knus fra Stine, der er ked af at jeg endnu engang har sendt et "brokke"-indlæg... Men håber I kan klare det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg sender dig i hvertfald en KRAM, for det ser ud som om du trænger til det!!!!

Og en virtuel sofa og en lur... Zzzz....

Håber I kommer ovenpå hurtigt, men desværre tager det som regel sin tid, når det er sådan en ordenlig tur man skal igennem, som I har været... Suk!!!

BARE brok LØS!!!! Det er de vi er her for. - også i hvertfald

KRAM!!!!

Anmeld

18. februar 2009

Muslingen

Stakkels dig! Jeg kender det kun alt for godt. Jeg havde 9 fraværsdage i januar pga. sygdom og barn syg og udover det var børnene syge yderligere 6 dage som bare lå i week-ender eller blev taget af bedsteforældre.
Man får bare så dårlig samvittighed overfor arbejdet. Men hvad skal man gøre!?
God bedring til jer alle. Håber i snart kan fungere normalt igen.

Kh Fie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.