Hvor køber man dyrene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.792 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Anonym trådstarter

Vi skal have en mops i sort.. Men der er ikke mange af dem at finde på nettet - vi har kigget på Gipote, dba og guloggratis.. Hvor finder man ellers hunde til salg henne?

Er der måske nogen der har nogle til salg eller som kender nogle der har?

Er ano da fam. endnu ikke ved noget om vores planer med hundkøb - og vi vil gerne vente med at fortælle dem det til vi har fundet den vi vil købe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Vi skal have en mops i sort.. Men der er ikke mange af dem at finde på nettet - vi har kigget på Gipote, dba og guloggratis.. Hvor finder man ellers hunde til salg henne?

Er ano da fam. endnu ikke ved noget om vores planer med hundkøb - og vi vil gerne vente med at fortælle dem det til vi har fundet den vi vil købe

Prøv at søg på kennel + mops på Google. Så kommer der nok nogle opdrættere frem. 

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Prøv at søg på kennel + mops på Google. Så kommer der nok nogle opdrættere frem. 

Jo men så koster de også 10000 - 12000 kr og det holder vores budget ikke til

Anmeld

19. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Nej ok. Det kunne jeg ikke lige vide jo . Måske på dyrenettet.dk

Men ellers er det vel blot noget med at kigge løbende på annoncer? 

Anmeld

19. november 2011

Bare mig..

Anonym skriver:

Når i vælger at i vil købe en mops, vil jeg næsten råde jer til, at i skal op og give de der 10-12 tusind for en.. Og ellers finde en anden race eller en mops blandet med en som IKKE har luftvejsproblemer, knogleproblemer, osv osv.

Vi købte en mops for 5500 kr. Vi synes at det hele så så godt ud, og alt var i den fineste orden.
Efter en lille uge, begyndte problemerne at opstå.. ALT var galt! Vi har hende ikke mere, men vi endte med at have dyrlægeregninger for 25.000 kr. før det begyndte at se lysere ud.. (på blot 1,5år!!)

Jeg har KUN hørt dårligt, om mopsekøb der ikke koster det de altså oprindeligt koster!

En mops er SÅ sart og kan hurtigt fejle alt muligt..

Så mit råd er, at i kigger efter en anden race, eller en der er 50 % blandet med en anden race, hvis i ikke vil op og give de der 10-12 tusind og købe den ved en GODKENDT og ORDENTLIG opdrætter..

Mopser bliver tit importeret (uden vi købere, får kendskab til det, og senere opstår problemerne) og de kan meget nemt komme til at fejle noget!

Anmeld

19. november 2011

birthee

Anonym skriver:

Lige med mops vil jeg anbefale at I køber ved en godkendt opdrætter, så I undgår problemer med eksem, vejrtrækning osv... ja, det er mange penge at give ud for en hund, men så er I også bedre sikret i forhold til regler omkring køb avler skal holde sig til osv... Er der ikke nogle hvalpe til salg ved Dansk Kennel Klub??? Det er i hvert fald den vej jeg ville gå, hvis jeg engang skal have min yndlings-hund, som er schæfer... der er også rigtig meget med den race, som gør at der er nogle krav der bare skal være opfyldt, og som man er bedst informeret om ved at købe ved en godkendt avler...

Ellers er det nok en anden race I skal kigge jer om efter, hvis I ikke har så mange penge at gøre med...

Pøj pøj med jagten på yndlings-hunden

Anmeld

19. november 2011

come2

Vil altså anbefale jer at vente til i har råd til en med tavle. Mange mopser døjer med luftveje, og så bliver det dyrt for jer hvis det er tilfældet!

Anmeld

19. november 2011

Muffin

Kig på hundegalleri..  Der fandt vi vores drømmehund for snart et år siden

Anmeld

19. november 2011

Bare mig..

come2 skriver:

Vil altså anbefale jer at vente til i har råd til en med tavle. Mange mopser døjer med luftveje, og så bliver det dyrt for jer hvis det er tilfældet!

Vil (desværre) give dig helt ret.. Efter min mening, og efter erfaring, vil jeg sige, at en mops ikke er en man går på kompromis med, angående opdrætter og pris..

Så hellere vælge en anden race, for har man ikke råd til det den oprindelig koster, vil jeg garanterer for, at man nok heller ikke har råd til, at betale de dyrlægeregninger der kan komme..

Anmeld

20. november 2011

havana

Køb en med DKK stamtavle, har i ikke råd til det, så vent til i har sparet op. Det kan blive langt dyrere at købe en uden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.