Invitationer og takkekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

tinasmor

Fik lige en mail i morges med dette link til personlige invitationer og takkekort

http://www.123hjemmeside.dk/foto-paa-laerred/19844079

Typisk. Har lige købt nogle kedelige invitationer til troldens fødselsdag i sidste weekend :-(

Nå, men det jeg ville høre jer om, er hvordan I har det med takkekort. Jeg mener ikke, at det til en almindelig fødselsdag er nødvendigt med et takkekort. Men må indrømme, at hvisjeg været til barnedåb eller bryllup og brugt tid og penge på at finde det helt rigtige, ja så kan jeg godt blive skuffet hvis man ikke høre noget bagefter.

For mig, kan det sagtens bare være en mail (men selvfølgelig altid hyggeligt, hvis det er et "rigtig" brev.

Hvordan har I det?

Synes I også det er almindelig pli eller synes I det er gammeldags og unødvendigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

charlottekri

jeg har det lidt ligesom dig, hvis det bare er en almindelig fødseldag, så ville jeg ikke forvente et takkekort. Hvis det til gengæld var et bryllup eller sylvbryllup, så ville jeg nok forvente noget. I min familie har det ikke været normalt at sende takkekort til runde fødselsdage heller...

Anmeld

18. februar 2009

SaNiNa

Den side har jeg gemt vi skal jo have barnedåb på et tidspunkt...

Anmeld

20. februar 2009

malou

Fik lige en mail i morges med dette link til personlige invitationer og takkekort

http://www.123hjemmeside.dk/foto-paa-laerred/19844079

Typisk. Har lige købt nogle kedelige invitationer til troldens fødselsdag i sidste weekend :-(

Nå, men det jeg ville høre jer om, er hvordan I har det med takkekort. Jeg mener ikke, at det til en almindelig fødselsdag er nødvendigt med et takkekort. Men må indrømme, at hvisjeg været til barnedåb eller bryllup og brugt tid og penge på at finde det helt rigtige, ja så kan jeg godt blive skuffet hvis man ikke høre noget bagefter.

For mig, kan det sagtens bare være en mail (men selvfølgelig altid hyggeligt, hvis det er et "rigtig" brev.

Hvordan har I det?

Synes I også det er almindelig pli eller synes I det er gammeldags og unødvendigt?

Hej....

Ja det er nogle flotte ting hun laver.... jeg har dog selv lige siddet og lavet de her 3 igår og sendt dem til fremkaldelse hos Tdc fotoservice. For 15 indbydelser (5 af hver) 60 kr. Så klistre jeg billederne på noget pap/karton.

billederne er lavet på www.picasa.com

knus malou

Anmeld

20. februar 2009

tinasmor

Ih, de er rigtig flotte. Er der plads til at man selv kan skrive mere tekst. Altså helt invitationen med sted og klokke og adr osv?

Anmeld

20. februar 2009

malou

tinasmor skriver:

Ih, de er rigtig flotte. Er der plads til at man selv kan skrive mere tekst. Altså helt invitationen med sted og klokke og adr osv?

Du kan lave dem fuldstændigt som du vil... med forskellige skrift typer, farver og størrelser. kirken er den kirke han skal døbes i, jeg søgte bare på magrethe kirken+billeder og kopierede det så og satte ind!! Det tog lidt tid men super hyggeligt at sidde og lave.

god fornøjelse

Anmeld

20. februar 2009

malou

tinasmor skriver:

Du skal være meget velkommen til at spørge om hjælp hvis det driller...

knus igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.