De unge mødre genudsendelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

Lullaby

Ja jeg er så begyndt at se genudsendelserne men nu er de stoppet fordi der er den nye sæson men men.. Nadja (er det nu det hun hedder hende med leukæmi ) står med nfscanningsbilledet i hånden og siger ja vi troede så vi skulle se en rask baby. Og mere ser man ikke af næste afsnit. Ser man det så nu i de nye eller hva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Mie A

Nej, det er i de gamle afsnit... og desværre ikke en af de lykkelige historier

Anmeld

18. februar 2009

Lullaby

Ej hvor latterligt. Så nu misser jeg dem. Hvad sker der med dem???

Anmeld

18. februar 2009

LauraLW

Mener at hun mister i 5. måned, og de holder en regulær begravelse. Tror de går igang igen med at prøve, men kan ikke huske om det lykkedes for dem, men måske vi møder hende igen i de nye afsnit.

Anmeld

18. februar 2009

SaNiNa

Fik de ikke en nummer to da?
syntes jeg kan huske at hun ligger på syguset med den nye lille i rigitg langt tid mens kæresten gør huset færdig...

Anmeld

18. februar 2009

Plysbjørnen

Jo det lykkedes og hun får en lille dreng så vidt jeg husker...

Anmeld

18. februar 2009

Anja

Hun mistede den første lille dreng, da han var syg inde i maven, kan ikke huske hvad der var galt men han var ikke levedygtig.

Hun er nu blevet mor til en anden lille dreng, som har det fint. Hun fik ham lige til sidst i den forrige sæson.

Anmeld

18. februar 2009

SaNiNa

Anja skriver:

Hun mistede den første lille dreng, da han var syg inde i maven, kan ikke huske hvad der var galt men han var ikke levedygtig.

Hun er nu blevet mor til en anden lille dreng, som har det fint. Hun fik ham lige til sidst i den forrige sæson.

ja det ikke noget med urinvejen som ikke var der eller sådan noget

Anmeld

18. februar 2009

Anja

Sanne skriver:

ja det ikke noget med urinvejen som ikke var der eller sådan noget

Jo, nu du siger det, så tror jeg nok det var sådan noget.

Mener hun har en hjemmeside naddi.dk eller sådan noget

Anmeld

18. februar 2009

SaNiNa

puha har lge været inde på hendes hjemmesiden bliver bare så ked af det... hvor har de været meget igemmen...

syntes det er så utrolig flot at hun kan lægge alt det med elias ud på nette så alle kan læse det...

Ville ikke selv kunne vise mine følser for vores tab i forsøgte på at få vores øsnkebarn, på nej hjemmeside...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.