Halløøøøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. november 2011

otlitrom

Halløøøøj de damer.

Hold op, hvor har vi travlt med at passe vores skønne unger, hva'? Vi glemmer helt at skrive herinde.

HVORDAN GÅR DET?? Har ungerne det godt? Er der kommet tænder? Har de fået grød? Ruller vi på livet løs, eller er der sket noget andet spændende??

Boas har det godt (og det har mor også). Han er blevet 4 mdr og 16 dage. Hold nu lige op, det går stærkt! Til 4 mdrs kontrol vejede han 7,2 kg og var 65 cm. Jeg tror han er blevet lidt længere siden da.. Han er i en str. 68 i natdragt, og det varer ikke længe inden 74'eren kommer i brug.

Vi har haft barnedåb 30. oktober, og det var en god dag, med glade gæster, en glad og velopdragen Boas, masser af gaver og god mad. Dejlig dag!

Vi har været en tur i KBH ZOO og Boas fik nok ikke så meget ud af det som forældrene, men han har været der. Vi tog ham op af vognen, da vi gik i "regnskoven" og han var noget nysgerrig

Idag har han fået grød for første gang, og det gik fint. 10 skefulde spiste han, så hverken fiasko eller kæmpe succes. Vi prøver igen i morgen!

I skrivende stund ligger barnet og ruller rundt på sit tæppe heri stuen, og snakker og hviner lystigt til Henning Blæksprutte

Et par billeder herfra. Håber I vil dele lidt om Jeres skønne unger.

fra Kitty og Boas

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
hvor er det en fantastisk update, det går simpelhen så stærkt at det er helt utroligt.

Min lille søn er 5 mdr og for to uger siden fik han sin 5 mdr's vaccine og blev vejet 9450g og målte 72,5cm.

Synes det er vildt hvor meget de små udvikler sig nu, min søn har fået en tand, som er blevet ret stor nu, han griber fat i ALT og vender tingene hænderne, han vender og drejer sig på gulvet og er begyndt at mave sig rundt.

Anmeld

22. november 2011

Lotus86

Hvor er det bare skønt at høre at det går så godt, der når jo at ske en masse imellem vi når at skrive herinde

Han ser virkelig dejlig ud, Kitty, men selvfølgelig gør han det, børn der er født den 3. juli kan ikke være andet

Her går det også forrygende, Valdemar er stadig den gladeste baby, som aldrig græder, stadig kun får mad en gang om natten, og stadig ikke har haft besøg af nogen grum tiger, så vi klager bestemt ikke

Han er begyndt at få grød en gang dagligt nu, og vi begynder også på at give ham det to gange, for han er altså ikke synderligt interesseret i at spise hos mig mere, og flasken gider han slet ikke, niks, drengen vil have grød, så det får han

Vi havde barnedåb den 16. oktober - præcis 1 år efter jeg testede positivt, lidt pudsigt Det var en fantastisk dag, solen strålede fra en skyfri himmel, havde en glad baby der grinede af præsten og en masse glade gæster, så det kunne ikke have været bedre

Nå, et par billeder får i også lige, og så skal jeg nok stoppe

Håber flere af jer lige smider et par updates og nogle billeder af jeres skønne unger
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.