Hvor er det bare skønt at høre at det går så godt, der når jo at ske en masse imellem vi når at skrive herinde

Han ser virkelig dejlig ud, Kitty, men selvfølgelig gør han det, børn der er født den 3. juli kan ikke være andet

Her går det også forrygende, Valdemar er stadig den gladeste baby, som aldrig græder, stadig kun får mad en gang om natten, og stadig ikke har haft besøg af nogen grum tiger, så vi klager bestemt ikke

Han er begyndt at få grød en gang dagligt nu, og vi begynder også på at give ham det to gange, for han er altså ikke synderligt interesseret i at spise hos mig mere, og flasken gider han slet ikke, niks, drengen vil have grød, så det får han

Vi havde barnedåb den 16. oktober - præcis 1 år efter jeg testede positivt, lidt pudsigt

Det var en fantastisk dag, solen strålede fra en skyfri himmel, havde en glad baby der grinede af præsten og en masse glade gæster, så det kunne ikke have været bedre

Nå, et par billeder får i også lige, og så skal jeg nok stoppe

Håber flere af jer lige smider et par updates og nogle billeder af jeres skønne unger
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld