Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. november 2011

MisMille

Nu kunne jeg ikke mere..!! Måtte have et par bukser jeg kunne lukke  Hvad med jer, er i hoppet i ventetøjet??

Min mand var så sød at køre mig i enula9 i dag. Super service og så søde, selv om der var mange mennesker... Den kan jeg anbefale..!

Så sidder nu i de fedeste og SÅ behagelig bukser   DET ER DEJLIGT!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Magic1980

MisMille skriver:

Nu kunne jeg ikke mere..!! Måtte have et par bukser jeg kunne lukke  Hvad med jer, er i hoppet i ventetøjet??

Min mand var så sød at køre mig i enula9 i dag. Super service og så søde, selv om der var mange mennesker... Den kan jeg anbefale..!

Så sidder nu i de fedeste og SÅ behagelig bukser   DET ER DEJLIGT!!!

Jeg er også hoppet i ventebukserne. Dog er det noget tid siden. Kunne simpelthen ikke holde ud at have mine almindelige bukser der trykker lige på maven .

Jeg har en tre fire forskellige par fra H&M mama og de sidder super fint synes jeg 

Anmeld

20. november 2011

<3

HAHA været der længe Tjek abovo.dk ud - de er billige og med hurtig levering

Kh Kirsten

Anmeld

20. november 2011

Bullerfnis

Ork ja, det er flere måneder siden!

Anmeld

21. november 2011

MisMille

Bullerfnis skriver:

Ork ja, det er flere måneder siden!

hehe ja, jeg holdte også så længe ud som muligt.. Men sidder på arbejdet i dag og har det fantastisk  ikke nogle bukser der driller..

Anmeld

21. november 2011

MisMille

mrs X skriver:

HAHA været der længe Tjek abovo.dk ud - de er billige og med hurtig levering

Kh Kirsten

Det må jeg lige tjekker ud  Tak

Anmeld

21. november 2011

MisMille

Magic1980 skriver:

Jeg er også hoppet i ventebukserne. Dog er det noget tid siden. Kunne simpelthen ikke holde ud at have mine almindelige bukser der trykker lige på maven .

Jeg har en tre fire forskellige par fra H&M mama og de sidder super fint synes jeg 

Ja, det lige det tryk på maven, og når man kom hjem skulle de bukser bare af!!! 

Prøvet også H&M, men den jeg var inde i havde ikke så stort et udvalg, så gik lidt skuffet ud igen.. Men fedt du har fundet nogle 

Prøver først med 1 par bukser, da jeg har sorte gemager og fede kjoler jeg kan være i er lidt en kjole pige.. 

Anmeld

21. november 2011

<3

MisMille skriver:

Det må jeg lige tjekker ud  Tak

Det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.