Så blev Phillip 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.929 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Sucker for love

Og jeg sidder lige nu og tænker "Hvor blev tiden af?" for et år siden havde jeg en lille nyfødt dreng på 1200 gram og 37 cm født i uge 32 og nu er han allerede 1 år gammel og er blevet en stor dejlig dreng som kan lige så meget som en hver anden 1 årig, og jeg er så stolt af ham 

Men det er helt uvirkeligt at tænke på at han allerede er 1 år, for det føles stadigvæk som var det igår jeg så min lille dreng ligge i en kuvøse så lille men stadigvæk det største der var sket i mit liv.

Vi har haft en skøn dag i dag med en masse gode venner og familie, og en masse gode gaver - af alle de gaver han fik virker det til at være hans nye sko han er mest glad for, da han havde fået "pakket dem ud" ...eller rettere, revet alt papiret af som var utrolig sjovt kunne han tydeligvis se at de matchede farfars det han sagde(eller råbte) var i hvert fald "BAR BAR" 

Super dejlig dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Nessie

Stort tillykke med den skønne lille dreng

Kan da godt forstå at han synes skoene er smarte, specielt når de ligner farfars

Anmeld

19. november 2011

SussieThyssen

Nååhhh den lille puttenut..hvor ER de fine hans nye sko...og sikke en dejlig sveske.

Godt I havde en god dag alle sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Stort tillykke med ham  Hvor er han sød!

Det sidste billede, er det et forsøg på "Hvor stor er du nu?" "SÅÅÅÅ STOR" ?

Anmeld

19. november 2011

Sucker for love

rikkeregnbue skriver:

Stort tillykke med ham  Hvor er han sød!

Det sidste billede, er det et forsøg på "Hvor stor er du nu?" "SÅÅÅÅ STOR" ?

Det ved jeg faktisk ikke  jeg har ikke selv taget det billede,synes bare det var yderst passende til den her tråd 

Anmeld

19. november 2011

Sucker for love

Nessie skriver:

Stort tillykke med den skønne lille dreng

Kan da godt forstå at han synes skoene er smarte, specielt når de ligner farfars

Mange tak 

Farfar er bare hans store helt, men han er nu også lidt sej 

Anmeld

19. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Sucker for love skriver:

Det ved jeg faktisk ikke  jeg har ikke selv taget det billede,synes bare det var yderst passende til den her tråd 

Haha, nå ja. Ikke altid man ved det jo  

Anmeld

19. november 2011

Sucker for love

rikkeregnbue skriver:

Haha, nå ja. Ikke altid man ved det jo  

Men det kan godt tænkes at det er det  ellers så er det "vil du ha' kage?" det er det typiske spørgsmål fra min bror når det kommer til små børn på fødselsdage 

Anmeld

19. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Sucker for love skriver:

Men det kan godt tænkes at det er det  ellers så er det "vil du ha' kage?" det er det typiske spørgsmål fra min bror når det kommer til små børn på fødselsdage 

Hahahah! Kage er jo også rigtig godt

Anmeld

19. november 2011

merichs

Hvor er han bare skøn

Stort tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.