Smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg er begyndt her i dag og får smerter det er midte for. Har ikke mens og det følelse heller ikke sådan . Er der andre der har op levet det og evt ved hvad det kan være ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Tona

Anonym skriver:

Jeg er begyndt her i dag og får smerter det er midte for. Har ikke mens og det følelse heller ikke sådan . Er der andre der har op levet det og evt ved hvad det kan være ?

Kan du være gravid?

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Kan du være gravid?

Hmm ja det kan jeg nok godt . Men havde en SA den 1 nov så tror det ikke. Har ikke prøvet og ha de smerter der før de varede ca 8-9 timer og siden har der intet været

Anmeld

21. november 2011

Tona

Anonym skriver:

Hmm ja det kan jeg nok godt . Men havde en SA den 1 nov så tror det ikke. Har ikke prøvet og ha de smerter der før de varede ca 8-9 timer og siden har der intet været

Kunne evt have være ægløsning? Hvis du aldrig har været gravid før din SA så kan det evt være derfor du kunne mærke det tydeligere nu. Det kan nogle efter en graviditet nemlig. Eller måske varmede kroppen op til at komme igang med en cyklus og menstruation igen? Hvis det kommer igen, så ville jeg nok snakke med lægen om det hvis det var mig.

Jeg føler med dig omkring din SA...ved godt hvor slemt det er  

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Kunne evt have være ægløsning? Hvis du aldrig har været gravid før din SA så kan det evt være derfor du kunne mærke det tydeligere nu. Det kan nogle efter en graviditet nemlig. Eller måske varmede kroppen op til at komme igang med en cyklus og menstruation igen? Hvis det kommer igen, så ville jeg nok snakke med lægen om det hvis det var mig.

Jeg føler med dig omkring din SA...ved godt hvor slemt det er  

Mange tak. Det var 3 graviditet . Har 2 børn i forvejen. Hvis det kommer igen tager jeg til lægen. Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.