lige et trist opdate fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Camillee

Nå piger sagen er den at jeg har fået bækkenløsnig,
men er da heldigvis blevet hendvist til akupunktur, så det håber jeg inderligt hjælper,

og da vi var til kontrol igår på sygehuset med min bækkenløsning siger lægen han han lige vil teste mig for streptokokker type b
fordi han kan se at jeg blev testet positiv da jeg var gået i fødsel med Elias! ( en af alle de test de to på mig ) 
men det anede vi ingenting om, sygehuset havde ikke fortalt det!
hverken før eller efter fødslen, jeg blev stoppet med pencillin hver 3. time for en sikkerhedsskyld! og jeg spurgte så mange gange
vi var indlagt i 17 dage på neonatal uden nogen havde fortalt mig/os det! han kom jo som i nok har fået med i uge 34+5
jeg er så ked af det og skide vred!

jeg har gået rundt så længe og troet at jeg havde spontan vandafgang og at det var min egen skyld men nej nej!   

jeg kan slet ikke lige overskue lige nu hvis splinten også skal komme for tidligt..

nå men POSITIV nyt Elias går og splinten sparker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Nina Amelia

Ej nu må du undskylde men hvor er jeg glad for at du har bækkenløsning lige her i dette øjeblik! Jeg frygtede det værste da jeg så overskriften  så min umiddelbare tanke er lettelse

Men nu hvor den har lagt sig så øvøvøvøv! Jeg havde det i sidste graviditet så jeg ved hvad du går igennem. Puh ha og stakkels dig! Håber at det holder sig nogenlunde så du ikke skal igennem en absurd lang ventetid.

Hvor er det VILDT at i slet ikke er blevet oplyst om streptokokkerne!!! Det er da for sindsygt, specielt i forb. med din nye gravidtitet! Jeg håber da virkelig at ham lægen tager fat i sagen. Kan godt forstå at du er vred, man bliver jo bange!

Anmeld

21. november 2011

Camillee

Nina Amelia skriver:

Ej nu må du undskylde men hvor er jeg glad for at du har bækkenløsning lige her i dette øjeblik! Jeg frygtede det værste da jeg så overskriften  så min umiddelbare tanke er lettelse

Men nu hvor den har lagt sig så øvøvøvøv! Jeg havde det i sidste graviditet så jeg ved hvad du går igennem. Puh ha og stakkels dig! Håber at det holder sig nogenlunde så du ikke skal igennem en absurd lang ventetid.

Hvor er det VILDT at i slet ikke er blevet oplyst om streptokokkerne!!! Det er da for sindsygt, specielt i forb. med din nye gravidtitet! Jeg håber da virkelig at ham lægen tager fat i sagen. Kan godt forstå at du er vred, man bliver jo bange!

hehe kunne godt have formuleret min overskrift noget bedre (: så undskyld
blev bare så vred over det med streptokokkerne! kan enlig godt forstå de ikke fortalte det inden min fødsel men ville bare så gerne have vidst det, og jeg spurte,
men det er streptokokker type b og åbenbart en bakterie som hver 3 gravide har og langt de flerste ikke bliver påvirket af men der er nogle få der går, hvorfor ved man ikke så den er ikke nødvendigvis farlig men altså!

hvordan går det med dig?

Anmeld

23. november 2011

Rikkeas

Bækkenløsning? fuuck, det er nedtur - så kan du ikke træne, som du ellers ville ;-)

Mmm, men jeg havde altså også de skide streptokokker, og det opdagede de først forholdsvis sent, men jeg rendte jo rundt med tonsvis af smerter i underlivet, og en helveds masse plukveer, som de streptokokker var årsagen til. 

Men ja, det er nok derfor at Elias er kommet noget før, men det er godt at de ved det nu, så du kan få noget mod det!

Men nej, umiddelbart er det ikke farligt, før fødslen hvor der så gives penicilin som du selv nævner..

Anmeld

24. november 2011

Camillee

rikkeas skriver:

Bækkenløsning? fuuck, det er nedtur - så kan du ikke træne, som du ellers ville ;-)

Mmm, men jeg havde altså også de skide streptokokker, og det opdagede de først forholdsvis sent, men jeg rendte jo rundt med tonsvis af smerter i underlivet, og en helveds masse plukveer, som de streptokokker var årsagen til. 

Men ja, det er nok derfor at Elias er kommet noget før, men det er godt at de ved det nu, så du kan få noget mod det!

Men nej, umiddelbart er det ikke farligt, før fødslen hvor der så gives penicilin som du selv nævner..

Tak for dig svar smukke rikke
min verden faldt bare lige sammen.
synes det hele er meget hårdere denne gang og mange flere bekymringer.
nu glæder vi os bare til næste scanning hvor vi skal se vores lille vidunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.