Kære mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Prisca

Jeg er i gang med mit aflsuttende eksamens projekt om byStroom, som sælger pusletasker og ventetøj. I den anledning vil jeg være yderst taknemmelig for jeres hjælp, hvis i vil besvarer mit spørgeskema. kH

https://www.surveymonkey.com/s/TNR6PML KLIK HER!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

CA

Så er den udfyldt, men der mangler nogle dårligt, godt, meget godt osv. tekster på "prikkerne"....

Anmeld

19. november 2011

Malonde1985

Så er den udfyldt  er super glad for min pusletaske fra Bystroom, MEN synes kvalitet og pris IKKE helt hænger sammen. Min er revnet på hankene osv  og det gjorde den allerede efter kort tids brug. Har "Heldigvis" købt den på tilbud til 500,- og altså ikke 800,- som de ligger til. Men ellers er jeg utrolig glad for den og bruger den MEGET 

Anmeld

19. november 2011

piadas

Done!

Anmeld

20. november 2011

Mettemus

Done!

Jeg har en ByStroom-taske og jeg er egentligt udemærket tilfreds - den har en god størrelse, masser af rum så alt ikke ligger og flyder i bunden osv.

Jeg synes dog 800 kr er mange penge for en taske der ikke er af læder. Jeg ved godt, at den så ville have været endnu dyrere, men det havde været ok, fordi kvaliteten nok havde været bedre. Remmen og hankene er nemlig revnet lidt, og det synes jeg er for tidligt (den er nok 8-9 mdr gammel)

Jeg ved ikke om du kan sende det videre, ellers er det også lige meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.