Lav-pris supermarked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. november 2011

TWT

Hej skønne kvinder

Kæresten og jeg har efterhånden fået ret dyre vaner. Og handler mad for ca 4000 kr md. Og Vi spiser altså ikke slik, chips, sodavand osv. 

Nu er vi blevet enige om at handle billigere ind. Lige nu handler vi ind lige nær os, og det er et ikke så billigt sted. 

Vi bor i Århus, nogen idéer til et lavpris supermarked, nær os? 

LIDL er ikke aktuelt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

TWT

TWT skriver:

Hej skønne kvinder

Kæresten og jeg har efterhånden fået ret dyre vaner. Og handler mad for ca 4000 kr md. Og Vi spiser altså ikke slik, chips, sodavand osv. 

Nu er vi blevet enige om at handle billigere ind. Lige nu handler vi ind lige nær os, og det er et ikke så billigt sted. 

Vi bor i Århus, nogen idéer til et lavpris supermarked, nær os? 

LIDL er ikke aktuelt 

Slet igen ? 

Anmeld

18. november 2011

Lone Jakobsen

hvad med Rema, fakta eller måske en abc-lavpris, hvis der findes sådan en ved Århus?

jeg kigger ugens reklamer igennem hver uge og handler det sted hvor der er flest brugbare tilbud.

Anmeld

18. november 2011

Benjamins'mor

Fakta og Netto er forholdsvis billige.

Hvad med at handle meget kød ind engang imellem? Bilka har tit et tilbud der hedder 2 kg svinekød for 54-56 kr.

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

Netto, fakta og rema er rimelig billige... 

Anmeld

19. november 2011

Nu er det godt nok en app ejg har på min fon, men man kan garanteret finde et tilsvarende program på nettet.

Det hedder E tilbudsavis, og der kan jeg fx. skrive 'Toiletpapir' og så finder den alle de butikker der har det på tilbud, og hvor det er billigst! Der kan man virkelig sparer, hvis man altså gider rende lidt rundt i butikker!

Stine og Lisa.

Anmeld

19. november 2011

Malonde1985

Netto og Lidl handler vi ind i - ved godt du skrev lidl ikke var aktuelt, men så netto

Anmeld

19. november 2011

tinasmor

Tilmeldt skriver:

Nu er det godt nok en app ejg har på min fon, men man kan garanteret finde et tilsvarende program på nettet.

Det hedder E tilbudsavis, og der kan jeg fx. skrive 'Toiletpapir' og så finder den alle de butikker der har det på tilbud, og hvor det er billigst! Der kan man virkelig sparer, hvis man altså gider rende lidt rundt i butikker!

Stine og Lisa.

Gud hvor smart. Tak for fif.

Anmeld

19. november 2011

tinasmor skriver:

Gud hvor smart. Tak for fif.

Så lidt da!

Stine og Lisa.

Anmeld

19. november 2011

JJH

Rema 1000 sparer man mest ifølge de beregninger vi har lavet herhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.