Man SKAL træne hele tiden, duskal tage en halv time f.eks hvor du trækker op, holder den i 10 sekunder, sliper og det kan du gøre om og om igen selvfølgelig med apuser imellem...det hjælper ikke nok bare at sidde og klemme sammen i ny og næ.
Når du så kan holde den i 10 sekunder går du op til 15, så 20 og til sidst ca 30 sekunder af gangen:-)Når du er der og kan gøre det måske 5x5 gange så bliver du ved der:-)
Ydermere kan du øve dig i at spænde sammen, rejse dig lidt, og sætte dig og så give slip igen. Det kræver faktisk mere end man tror at holde sammen dernede mere end nogle sekunder.
Og kan øve dig i at stoppe din tissestråle hver gang du tisser, stope den og holde den lidt og så lade den rende igen:-)
Det er derfor jeg har gået til efterfødselsgymnasti, der får man alle redskaberne til at holde gang i understellet så manden ikke mærker ret meget til at man har født. :-)
Min man fortæller mig jævnligt hvor f4edt det er jeg stadig kan knibe sammen når vi har sex og give ham en god oplevelse på de punkt, han synes ikke det rigtigt ernogen forskel fra før og så nu.Men der skal klart arbejdes for sagen:-)
Så, nu hvor du er 1 mdr efterfødslen kan du sagtens gå i gang med ordentligt bækkenbundstræning:-)
Anmeld