Normal efter fødsel hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg fødte for en måned siden, og synes stadig jeg føles slap dernede.

Hvor længe gik der før i var normale igen dernede?

Jeg troede ellers jeg var god til de der knibeøvelser. Men efter jeg lige forsøgte at mærke deroppe i dag føler jeg mig lidt nedslået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

B&J

ummm jeg ved ikke hvor længe der gik men jeg ved der gik mere ind en månede fordi jeg havde sex med kæresten der da var gået en månede og der var jeg stadig meget slap

men du skal nok blive stram igen

Anmeld

19. november 2011

Tona

Anonym skriver:

Jeg troede ellers jeg var god til de der knibeøvelser. Men efter jeg lige forsøgte at mærke deroppe i dag føler jeg mig lidt nedslået.

Jeg tror at det kan være meget forskelligt hvor lang tid der går. Men det vigtigste er nok bare at fortsætte trofast med knibeøvelserne sådan som du gør, så skal det nok komme. Der er i alt fald ikke noget unormalt i at der går mere end en måned tror jeg ikke. Tjeck også om du laver knibeøvelserne rigtigt. Man kan få brochurer og sådan som fortæller den bedste måde at gøre det på 

Anmeld

19. november 2011

Julemusen

Hej Jeg fik at vide af jordemoderen ved min fødsel for tre uger siden, at det normalt tager de det to måneder før det hele sådan er tilbage ved det normale hvis man kniber ordentligt Men for mig er det gået noget hurtigere. Jeg er allerede strammere ind under min graviditet, hvor det hele blev lidt slappere. Jeg kniber også igennem, blev tjekket lige efter fødslen om jeg kunne knibe, og dej ku jeg sørme Kan dog stadig ikke have normal sex med kæresten, for blev syet lidt pga rifter og det er stadig ømt.Men bare klø på med kniberiet! Så skal du nok blive normal dernede igen

Anmeld

20. november 2011

Muffinmus

Man SKAL træne hele tiden, duskal tage en halv time f.eks hvor du trækker op, holder den i 10 sekunder, sliper og det kan du gøre om og om igen selvfølgelig med apuser imellem...det hjælper ikke nok bare at sidde og klemme sammen i ny og næ.

Når du så kan holde den i 10 sekunder går du op til 15, så 20 og til sidst ca 30 sekunder af gangen:-)Når du er der og kan gøre det måske 5x5  gange så bliver du ved der:-)

Ydermere kan du øve dig i at spænde sammen, rejse dig lidt, og sætte dig og så give slip igen. Det kræver faktisk mere end man tror at holde sammen dernede mere end nogle sekunder.

Og kan øve dig i at stoppe din tissestråle hver gang du tisser, stope den og holde den lidt og så lade den rende igen:-)

Det er derfor jeg har gået til efterfødselsgymnasti, der får man alle redskaberne til at holde gang i understellet så manden ikke mærker ret meget til at man har født. :-)

Min man fortæller mig jævnligt hvor f4edt det er jeg stadig kan knibe sammen når vi har sex og give ham en god oplevelse på de punkt, han synes ikke det rigtigt ernogen forskel fra før og så nu.Men der skal klart arbejdes for sagen:-)

Så, nu hvor du er 1 mdr efterfødslen kan du sagtens gå i gang med ordentligt bækkenbundstræning:-)

Anmeld

20. november 2011

chael

Anonym skriver:

Nu her, efter 3. Fødsel, gik der 3-4 uger, så føltes alt normalt igen. Kan ikke huske hvornår med de 2 andre. Men det var vel nogenlunde det samme.

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.