Når man leder efter et indlæg ( i søgefeltet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. november 2011

foto på lærred

Det er sikkert bare mig som slet ikke kan finde ud af det med søgemaskinen.

Hvis jeg søger på et par ord som har været i overskriften i en tråd jeg gerne lige vil se på igen, så kommer der en masse tråde op med relevante ord. Så langt så godt.

Men når jeg ser på dem, så ser det ud som om de ikke er i en speciel rækkefølge. Dvs gamle tråde er blandet ind i nye tråde. Jeg tænker, at det nemmeste ville være hvis de nyeste tråde ligger øverst og såfremt. Lige nu ligger trådende blandet fra f.eks 2010- 2011, 2009 osv.

Er det bare mig som ikke helt har gennemskuet hvordan jeg benytter funktionen?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, invitationer, wallstickers, julekort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

jinx

foto på lærred skriver:

Det er sikkert bare mig som slet ikke kan finde ud af det med søgemaskinen.Hvis jeg søger på et par ord som har været i overskriften i en tråd jeg gerne lige vil se på igen, så kommer der en masse tråde op med relevante ord. Så langt så godt.

Men når jeg ser på dem, så ser det ud som om de ikke er i en speciel rækkefølge. Dvs gamle tråde er blandet ind i nye tråde. Jeg tænker, at det nemmeste ville være hvis de nyeste tråde ligger øverst og såfremt. Lige nu ligger trådende blandet fra f.eks 2010- 2011, 2009 osv.

Er det bare mig som ikke helt har gennemskuet hvordan jeg benytter funktionen?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, invitationer, wallstickers, julekort

hvor finder man søgemaskinen henne ?

viste ikke der var sådan en  

Anmeld

18. november 2011

foto på lærred

jinx skriver:

hvor finder man søgemaskinen henne ?

viste ikke der var sådan en  

Helt oppe i øverste højre hjørne (lige over "køb og salg") Men har lige set at der er en lille "Google" inde i feltet, så nu sidder jeg at tænker at det måske ikke kun er baby.dk´s indlæg man søger på?

Anmeld

18. november 2011

jinx

foto på lærred skriver:

Helt oppe i øverste højre hjørne (lige over "køb og salg") Men har lige set at der er en lille "Google" inde i feltet, så nu sidder jeg at tænker at det måske ikke kun er baby.dk´s indlæg man søger på?

når er det den hihi

jeg troede det var til google søgening

Anmeld

18. november 2011

foto på lærred

jinx skriver:

når er det den hihi

jeg troede det var til google søgening

Måske har du ret

Anmeld

19. november 2011

Janni.

Jeg tror den søge funktion er her til baby.dk. 

Der står jo google - tilpasset søgning men jeg ved det ikke 

Anmeld

19. november 2011

roenlund

så vidt jeg ved laver man en google søgning men for kun svar fra Baby.dk, derfor kommer de i samme rækkefølge som de ville på google...

Anmeld

19. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Baby.dk er koblet op på Google-søgemaskinen, og derfor kommer teksterne tilfældigt frem når du søger på dem.

Det er der ikke så meget man kan gøre ved andet end tålmodigt at kigge tingene igennem og se om man hitter jackpot hen ad vejen, ganske ligesom når man søger almindeligt på Google.

Venlig hilsen
Staff.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.