Hvor tit bruger i jeres angelsound eller lign apparater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. november 2011

christinak

Hej tøser Er bare nysgerri om hvor tit i bruger jeres apparater til at høre hjertelyd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

roenlund

Jeg brugte min meget i starten af gravidsiteten da jeg ventede Liam, jeg havde foran liggende moderkage og der gik derfor længe før jeg kunne mærke ham. i slutningen brugte jeg den ikke meget for jeg mærkede ham meget. Brugte den også meget de sidste par dage hvor jeg ikke mærkede liv...

Anmeld

18. november 2011

Wimmie

christinak skriver:

Hej tøser Er bare nysgerri om hvor tit i bruger jeres apparater til at høre hjertelyd?

Jeg købte min da jeg i uge 25 ikke mærkede liv i knap 2 dage - jeg fik bekræftet på fødegangen at alt var ok, men købte alligevel en hjertelytter i tilfælde af at det skulle ske igen.

I løbet af uge 25-28 (ca.) brugte jeg den nogle gange om ugen - mest for hyggens skyld. Jeg har ikke haft brug for den siden da jeg har mærket masser af liv og ikke har haft noget at være nervøs for 

Men den er da rar at have 

Anmeld

18. november 2011

christinak

Wimmie skriver:

Jeg købte min da jeg i uge 25 ikke mærkede liv i knap 2 dage - jeg fik bekræftet på fødegangen at alt var ok, men købte alligevel en hjertelytter i tilfælde af at det skulle ske igen.

I løbet af uge 25-28 (ca.) brugte jeg den nogle gange om ugen - mest for hyggens skyld. Jeg har ikke haft brug for den siden da jeg har mærket masser af liv og ikke har haft noget at være nervøs for 

Men den er da rar at have 

Tror også mere det er hyggen omkring at kunne høre ham når jeg stadig ikke har mærket liv

Anmeld

18. november 2011

Toshiba

christinak skriver:

brugte den 3 gange - kunne ikke høre en dyt da moderkagen lå foran

Anmeld

18. november 2011

Happiness

Jeg brugte min et par gange og det var det... Så lidt spild af penge her. Nu ligger den bare i skuffen.

Anmeld

18. november 2011

christinak

Toshiba skriver:

brugte den 3 gange - kunne ikke høre en dyt da moderkagen lå foran

Det var da træls du ikke kunne bruge den alligevel

Anmeld

18. november 2011

christinak

Happiness skriver:

Jeg brugte min et par gange og det var det... Så lidt spild af penge her. Nu ligger den bare i skuffen.

Kan du ikke sælge den?

Anmeld

18. november 2011

Happiness

christinak skriver:

Kan du ikke sælge den?

Købte den ret billigt, så det vil ikke kunne betale sig

Anmeld

18. november 2011

christinak

Happiness skriver:

Købte den ret billigt, så det vil ikke kunne betale sig

Nej okay så må den i gemmeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.