juni mave.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2009

p20juni

Ja min mave vokser godt nok stærkt. Det er lige før man kan se det fra dag til dag!!
Sidst jeg stod på vægten havde jeg taget 8 kg på..uha uha!! Men det er vel fint nok! Håber bare ikke på at tage mere end 10 kg på, for kan se at jeg er blevet noget rundkindet..heh!
Det sjover er, at min kæreste også har taget på og han opføre sig fuldstændig som om han var gravid..hihi..

Vi ved jo som sagt ikke med sikkerhed, hvilket køn det bliver, men alle mener det bliver en pige og det var også det, jordmoderen til MD-scanningen mente, men navlestrengen lå mellem benene, så vi er ikke sikre!

Den anden aften kl ca. 01:00, da jeg selvf. var mutters alene hjemme, lå jeg og læste i en af de utallige graviditetsbøger, vi har fået, da der ligepludselig kommer et spark af den anden verden og jeg tænker hold da op og tog hånden ind under dynden og vupti kom der et til...jeg fjernede dynen og kiggede på maven og fik et chok...Det lignede der var en alien på vej ud..hehe...hold da helt op hvor hele vommen roterede...Det var super hyggeligt, men som sagt var jeg helt alene hjemme, så der var ingen at dele glæden med..

VH. Pernille 22+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

vanessa

Velkommen.......til.

Tja ...jeg har ikke mærket de store kræfter endnu
i maven....stadig kun små puf.Men håber det vil komme om nogle uger.
Men dejligt at du har det
vanessa ....
21 uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.