Phillips sidste dag i denne kategori (billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Sucker for love

Happiness skriver:

Hvor er han bare smækker-lækker

Elsker den billedeserie, hvor han er på vej gennem kattelemmen Men er det ikke en ret stor kattelem???

Og nej hun ser ikke ud til at være enig, men husk piger har det med at spille lidt kostbare Hun skal bare tø op...

Det er til hunden  men jeg kalder den altid for kattelemmen - jeg aner ikke hvorfor, men tror det er det man er vant til at høre 

Haha det håber vi så på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Muhmi

Sucker for love skriver:

I morgen fylder prinsen 1 år - og selvom jeg egentlig havde besluttet mig for at jeg ikke ville ligge billeder ind af ham... så kan jeg altså ikke lade være efter at have set alle de skønne babyer i har 

Så nu vil jeg lige lave min første billedespam!

Den søde lille prinsesse der ses på de to af billederne er hende jeg havde udset mig som kommende svigerdatter  men hun er vist ikke enig haha

Hold op en dejlig unge du har dig!!

Håber i trods alt får en dejlig dag i morgen....

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Muhmi skriver:

Hold op en dejlig unge du har dig!!

Håber i trods alt får en dejlig dag i morgen....

Mange tak 

- Det håber jeg virkelig også, men mon ikke vi gør det 

Anmeld

18. november 2011

Muhmi

Sucker for love skriver:

Mange tak 

- Det håber jeg virkelig også, men mon ikke vi gør det 

Det håber jeg i hvert fald.. Og husk at mit tilbud stadig står ved... Du skriver bare anytime, hvis du føler for det...

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Muhmi skriver:

Det håber jeg i hvert fald.. Og husk at mit tilbud stadig står ved... Du skriver bare anytime, hvis du føler for det...

jeg sidder faktisk og overvejer det - jeg ved bare ikke lige hvad jeg skal skrive 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Muhmi skriver:

jeg sidder faktisk og overvejer det - jeg ved bare ikke lige hvad jeg skal skrive 

Anmeld

18. november 2011

Muhmi

Sucker for love skriver:

Fint... Jeg kan også starte med at skrive til dig hvis det er? Men kun hvis du føler for det

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Muhmi skriver:

Fint... Jeg kan også starte med at skrive til dig hvis det er? Men kun hvis du føler for det

Det må du faktisk meget gerne 

Anmeld

20. november 2011

annec

Sucker for love skriver:

I morgen fylder prinsen 1 år - og selvom jeg egentlig havde besluttet mig for at jeg ikke ville ligge billeder ind af ham... så kan jeg altså ikke lade være efter at have set alle de skønne babyer i har 

Så nu vil jeg lige lave min første billedespam!

Den søde lille prinsesse der ses på de to af billederne er hende jeg havde udset mig som kommende svigerdatter  men hun er vist ikke enig haha

Hvor er han da dejlig

Anmeld

20. november 2011

Sucker for love

annec skriver:

Hvor er han da dejlig

Ja det er han i hvert fald - men det er de fleste børn jo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.