Der er noget i gære......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. november 2011

DK

Vi skal hjem til Mikkels forældre i dag. Han har arrangeret det. Det er vigtigt at vi er der PRÆCIS kl 17 (det er ALDRIG vigtigt normalt at vi er der præcist) og jeg skal klæde om, og vi skal afbryde RIchards lur for at være der kl. 17. Og jeg skal klæde om. Og Kirstine render rundt og ser lusket ud og hvisker... Plus Mikkel har pudset bilen til den store guldmedalje her til eftermiddag.

Hvad foregår der???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Lene76

hehe ja det lyder lidt lusket...... måske han ik har ondt i knæet idag hehe

Glæder mig til at høre hva der var i gære

Anmeld

18. november 2011

DK

Lene76 skriver:

hehe ja det lyder lidt lusket...... måske han ik har ondt i knæet idag hehe

Glæder mig til at høre hva der var i gære

EJjjjj LENE

Jeg vil jo ikke giftes! CHRIST ALL MIGHTY; det.... for filan Hvad skal jeg så svare så?

Ejj det kan umuligt være det.

Anmeld

18. november 2011

DK

Pyhhh Dinner and a movie -date uden børn! Sååå dejligt. Nu venter hotte Edward og Jacob forude i mørket!Ha en fab weekend!

Anmeld

18. november 2011

businesstigger

DK skriver:

Pyhhh Dinner and a movie -date uden børn! Sååå dejligt. Nu venter hotte Edward og Jacob forude i mørket!Ha en fab weekend!

Super dejlig overraskelse!

Anmeld

18. november 2011

Mettemus

DK skriver:

Ih en date med trr af dine yndlingsmænner - skønt! NYD det

Anmeld

18. november 2011

piadas

Snyyyd! Jeg vil også i biografen og på kærestedate!

Håber I har en rigtig dejlig aften!

Anmeld

19. november 2011

CA

Uh det lyder lækkert!! Håber I nyder aftenen! Jeg vil også!!

...hvorfor vil du ikke giftes? 

Anmeld

24. november 2011

DK

Argh... jeg har jo været gift. Har været prinsesse for en dag med slør og taler og brudevals og band og bryllupsrejse til Fillipinerne. Så jeg føler det er sådan lidt fake og "uærligt" mod Mikkel og mine venner/familie at sige: "KOM, nu har jeg fundet den eneste ene og skal giftes og "vil" have gaver og polterabend. Igen, igen". Altså... jeg har jo gjort det...

Hmm... derudover så mener jeg at de fleste par bliver fucked up af at giftes sig. Hvilket at søde Rosa herindefra jo kun kunne minde mig om da hun blev gift/skilt dette år. Jeg ved det lykkedes for nogen. Meeen, jeg tror ikke at jeg tør risikere min og Mikkels lykke for en dag i hvidt. Især ikke når jeg nu ikke tørster efter bryllups-drømmen. Så virker det bare så dumt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.