Gravid med 6 sekslinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.359 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. november 2011

DK

Jep det er jeg. Eller det var jeg i min drøm i nat.  Jeg følte mig bare SÅ gravid så smuttede forbi sygehuset og fik en scanning. Jeg var så kun 4+5 men alligevel kunne man se 6 små bitte fostre med hoveder og arme og det hele (i farver!) på skræmen.
SHIT mand. Jeg tænkte bare nooo, så har vi 8 børn!!! Jeg gruede og gruede i min drøm over hvordan i alverden jeg skulle få sagt det til Mikkel, og hvordan vi skulle beslutte hvem der skulle sorteres fra af de små babyer, og at jeg nok måske inderst inde ikke havde lyst til at få nogen sorteret fra og "Nøjes" med 2 når nu at de altså VAR kommet og svømmede rundt derinde. Men jeg vidste også at det jo var slutningen på mig og Mikkels liv hvis vi skulle have 6 babyer på een gang.

SÅ vågnede jeg heldgvis. Og selv om Mikkel har fri i dag og det var lidt putte-putte agtigt her til morgen blev der sagt NEJ. Friske erindringer om sekslinger kan gøre selv mig frigid. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Mettemus

Fårk mand! Jeg får tics allerede ved tanken om tvillinger!?!

Godt det bare var en drøm... måske i virkeligheden bedre prævention end... ja, alt faktisk?

Anmeld

18. november 2011

piadas

Hahaha, og dig som jeg forestiller mig bare er super-karrierekvinde! Det var vist den karriere, der blev lagt på hylden der!

Ps. Pigens bodystocking er da for sej!

Anmeld

18. november 2011

DK

Jaa... jeg fik faktisk en lille smule migræne efter jeg havde lavet indlægget her Åbenbart er det også for meget for min krop bare at forestille mig det. Fordi jeg må jo indrømme at jeg nok også hellere vil have en karriere end et barn på 8, og 7 børn under 1,5 år!!

Og ja! Seekslinge-drømme/tanker er alletiders prævention.

Anmeld

24. november 2011

Sofia

Det er simpelthen så underligt, det er ikke mere end et par nætter siden jeg drømte at du var gravid og det var trillinger. Og jeg skulle ud til dig på besøg og jeg havde forberedt mig mentalt fordi jeg ville trøste og sige at det skulle nok gå, men at jeg godt kunne forstå det var uplanlagt og ikke særlig smart.. Men da jeg så kom ud til dig var du du mega glad, og det var bare alletiders og du glædede dig, og det var tre piger...  hmmmm

forresten virker mit wifi på mobilen pludselig ikke, det er mega irriterende.. så kan ikke spille!

Anmeld

24. november 2011

DK

Sofia skriver:

Det er simpelthen så underligt, det er ikke mere end et par nætter siden jeg drømte at du var gravid og det var trillinger. Og jeg skulle ud til dig på besøg og jeg havde forberedt mig mentalt fordi jeg ville trøste og sige at det skulle nok gå, men at jeg godt kunne forstå det var uplanlagt og ikke særlig smart.. Men da jeg så kom ud til dig var du du mega glad, og det var bare alletiders og du glædede dig, og det var tre piger...  hmmmm

forresten virker mit wifi på mobilen pludselig ikke, det er mega irriterende.. så kan ikke spille!

Shiiiiiiit!! Du OG jeg må da ikke drømme den slags.... Ejj hvis jeg nogensinde bliver gravid med mere end et barn, så må du RET gerne finde det tunge trøste-skyts frem (dvs. MANGE kager og chokolade).

Godt at russerne om et par dage

Anmeld

24. november 2011

DK

Og TRÆLS med wifi!! Jeg håber det snart bliver fikset!

Nyd Miami Beach imens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.