Så er det første dag i DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Muffinmus

Alt blev pakket og afleveret hos hende. Var der 1 1/2 time for at give instrukserm, salme vognen og gøre alt klar og se ham hygge med de andre.
DEt gik bare rigitg godt og så turde jeg godt efterlade ham hos hende(L).
Nu sidder jeg så er skal til at ringe for at høre om han er færdig med sin middagslur så jeg kan hente ham. tRor det har været en god dag for ham, men er spændt på at høre hvad hun siger. Tudede slet ikke, men havde det godt da jeg kørte derfra, kunne jo se han hyggede med kiks og rosin:) Fantastisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Loggidut

MariaE skriver:

Alt blev pakket og afleveret hos hende. Var der 1 1/2 time for at give instrukserm, salme vognen og gøre alt klar og se ham hygge med de andre.
DEt gik bare rigitg godt og så turde jeg godt efterlade ham hos hende(L).
Nu sidder jeg så er skal til at ringe for at høre om han er færdig med sin middagslur så jeg kan hente ham. tRor det har været en god dag for ham, men er spændt på at høre hvad hun siger. Tudede slet ikke, men havde det godt da jeg kørte derfra, kunne jo se han hyggede med kiks og rosin:) Fantastisk.

harhhhh hvad sagde jeg....lol....det eneste jeg vil sige...lol

og tillykke med den gode opstart...nyd det nu

Anmeld

3. marts 2008

Anna-Rosa

Aj men altså....Dejligt at du havde det godt med det, måske fordi der også var god kemi? Jeg må indrømme at jeg er blevet en tudemarie efter at have fået børn. Da Anna-Mai skulle starte i DP startede jeg med at være ked af det allerede da jeg fik brevet fra kommunen...Det var selvfølgelig kun til hun havde været der den første dag...Det var bare lige noget jeg skulle over... Men jeg har stadig meget nemt til tårer når det drejer sig om pigerne...Igår var vi til afdansningsbal med Anna-Mai og da de kommer gående til polonaisen, får jeg bare en klump i halsen...blir bare stolt:'( ...Ja og de gik jo bare...:P Og lige med DP langt de fleste DP mødre er jo rigtig gode til deres arbejde, men man kender dem jo ikke og derfor reagerer man nok lidt automatisk på den måde... Er der overhovedet hoved og hale i det her(?)

Anmeld

3. marts 2008

Tynen

Ihh hvor dejligt!!

Skønt at du havde det så godt med at køre derfra - Den frygter jeg stadig! :S

Så er han sikkert godt træt når han kommer hjem, efter en hel ny og anderledes dag fuld af indtryk! :)

Trine

Anmeld

3. marts 2008

Muffinmus

Ja, da jeg hentde ham sad han i højstolen og spiste bolle og vippede ivrigt med fødderne. Så ritig tilfreds ud, men var da glad for at se mig. Ih altså... er virkelig glad for at første dag gik så godt:):)
Faldt i søvn kl 18.45 fordi han var så træt:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.