talgknude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.527 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. februar 2009

Heidi.

Hej i kloge kvinder.. Jeg har på et tidspunkt haft en lille talgknude lige der hvor bøjlen til bhén sidder. Nu er den så blevet større ca 1 cm, og den er pisse øm..Kunne det være fordi den havde udviklet sig til en byld? Og det der er lidt underligt er at den lissom lugter. Der kommer ikke noget ud af den, men den gør bare ondt. Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende? Eller ved hvordan den kommer væk?

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

Charlie

Hej Heidi,
det lyder da en lille smule pudsigt i mine oerer... Jeg tror, jeg ville tage ned til laegen og faa ham/hende til at kigge paa den. Hvis det bare er en talgknude, burde den efter min mening ikke lugte. Saa hvis den er blevet til en byld, skal den jo nok fjernes.

Knus Dorthe

Anmeld

18. februar 2009

3rollinger

Hej Heidi

Jeg er enig med Dorhte. Jeg har ogsaa saadan en talgknude paa ryggen med den vokser ikke og den lugter heller ikke.

Jeg ville ogsaa lige faa laegen til at kigge paa den.

Knus
st

Anmeld

18. februar 2009

Doktor Doolittle

Heidi-Godsk skriver:

Hej i kloge kvinder.. Jeg har på et tidspunkt haft en lille talgknude lige der hvor bøjlen til bhén sidder. Nu er den så blevet større ca 1 cm, og den er pisse øm..Kunne det være fordi den havde udviklet sig til en byld? Og det der er lidt underligt er at den lissom lugter. Der kommer ikke noget ud af den, men den gør bare ondt. Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende? Eller ved hvordan den kommer væk?

Kh Heidi

Jeg tror den skal fjernes søde

Anmeld

18. februar 2009

Heidi.

Doktor Doolittle skriver:

Jeg tror den skal fjernes søde

Hejsa

Skal det mon gører nu?? For jeg er jo igeng med eksamen og alt det der.. Sker der noget ved at man venter?? Ved du om det er noget lægen kan gøre eller skal man til en kiruger??

Anmeld

18. februar 2009

Doktor Doolittle

Heidi-Godsk skriver:

Hejsa

Skal det mon gører nu?? For jeg er jo igeng med eksamen og alt det der.. Sker der noget ved at man venter?? Ved du om det er noget lægen kan gøre eller skal man til en kiruger??

Det haster ikke. Du kan også bare forsøge at rense med noget brintoverilte og se om du kan presse indholdet ud. Der er stor forskel på hvad alm. prakt. læger laver men nogen fjerner selv små dimser og dutter.

Anmeld

18. februar 2009

Heidi.

AVVVVV... Nu er den fjernet.. Fik en tid hos lægen, heldige mig.. Det var en stor fedtknude.. Han lokalbedøvede, og sugede fedtet ud med en MEGET stor når... Kæft hvor gør det ondt nu... av av... Grunden til det lugtede underligt var at det der er indeni bliver harsk.. Addddd.....

Men nu er den væk

Anmeld

18. februar 2009

Doktor Doolittle

Heidi-Godsk skriver:

AVVVVV... Nu er den fjernet.. Fik en tid hos lægen, heldige mig.. Det var en stor fedtknude.. Han lokalbedøvede, og sugede fedtet ud med en MEGET stor når... Kæft hvor gør det ondt nu... av av... Grunden til det lugtede underligt var at det der er indeni bliver harsk.. Addddd.....

Men nu er den væk

SUPER Heidi, så skal du bare holde det rent så der ikke går betændelse i

Anmeld

18. februar 2009

Heidi.

Doktor Doolittle skriver:

SUPER Heidi, så skal du bare holde det rent så der ikke går betændelse i

Det skal jeg nok doktor

Anmeld

18. februar 2009

Doktor Doolittle

Heidi-Godsk skriver:

Det skal jeg nok doktor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.