Wuhuuu tid til igangsættelse på mandag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. november 2011

banditten2011

Så er vi hjemvent fra hospitalet med en tid til igangsættelse på mandag så jeg er meget lykkelig og der er jeg 41+4..

De prøvede med en hindeløsning igen idag men den smerte var simpelthen ikk til at holde ud så hun fik kun løsnet lidt..

Så jeg er en meget lykkelig pige som nu kan se en ende på det hele

Plus på mandag er min afdødes farfars fødselsdag så krydser fingre for det går stærkt så jeg når at føde mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

K&S

banditten2011 skriver:

Så er vi hjemvent fra hospitalet med en tid til igangsættelse på mandag så jeg er meget lykkelig og der er jeg 41+4..

De prøvede med en hindeløsning igen idag men den smerte var simpelthen ikk til at holde ud så hun fik kun løsnet lidt..

Plus på mandag er min afdødes farfars fødselsdag så krydser fingre for det går stærkt så jeg når at føde mandag

Rigtig dejligt for dig...!  for at lillefisen melder sin ankomst på oldefars fødselsdag

Anmeld

18. november 2011

banditten2011

K&S skriver:

Rigtig dejligt for dig...!  for at lillefisen melder sin ankomst på oldefars fødselsdag

mange taaak...

så har jeg en meget glad farmor og far hvis han kommer mandagNu har min far sagt fra starten af at det blir mandag, men der kan jo desværre gå et par dage selvom om blir sat igang

Anmeld

18. november 2011

K&S

banditten2011 skriver:

mange taaak...

så har jeg en meget glad farmor og far hvis han kommer mandagNu har min far sagt fra starten af at det blir mandag, men der kan jo desværre gå et par dage selvom om blir sat igang

for en hurtigt og "smertefri" fødsel

Anmeld

18. november 2011

banditten2011

K&S skriver:

for en hurtigt og "smertefri" fødsel

Hehe mange taak det håber jeg godt nok os selv

Anmeld

18. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

banditten2011 skriver:

Hvor skønt! Vi hepper og håber på at det bliver mandag.  Hvis ikke inden! 

Anmeld

18. november 2011

banditten2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor skønt! Vi hepper og håber på at det bliver mandag.  Hvis ikke inden! 

Mange taak..

det ville heller ikk gøre noget hvis det blev inden, men ellers så er mandag en fantastisk dag men mindre det self tager 4 dage før han vil ud

Anmeld

18. november 2011

banditten2011 skriver:

Mange taak..

det ville heller ikk gøre noget hvis det blev inden, men ellers så er mandag en fantastisk dag men mindre det self tager 4 dage før han vil ud

Ah, lad os håbe han ikke er så stædig, hehe! 

Min svigerinde blev sat i gang og fødte efter et døgn. Har hørt at det kan gå ret stærkt, så vi hepper løs og tror på det! 

Anmeld

18. november 2011

banditten2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ah, lad os håbe han ikke er så stædig, hehe! 

Min svigerinde blev sat i gang og fødte efter et døgn. Har hørt at det kan gå ret stærkt, så vi hepper løs og tror på det! 

Jaah min mor var kun 7 timer om det med mig.. så håber jeg kan abe efter hehe

Anmeld

18. november 2011

banditten2011 skriver:

Jaah min mor var kun 7 timer om det med mig.. så håber jeg kan abe efter hehe

Kom så bette troooold! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.