Sukker i urinen men fint blodsukker/2.lægeundersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
0 svar
0 synes godt om
18. november 2011

<3

Nå update på 2. lægeundersøgelse! Vægten godtog lægen 6,9 kg i 25+1 - altså det jeg selv havde vejet mig til, så det var jo godt. Alt var fint. Søløven alias min søn med falsk strubehoste var jo med og fik lyttet til hjertelyd og bebsen sparkede vredt lægen og mit symfusemål er 24 som også er h e l t normalt

Men jeg havde sukker i urinen. Så jeg fik taget blodsukker med blodprøve som lå på 4,2 og altså var helt fint! Og han tjekkede min test igen for protein og alt det andet. Der var intet. Han tog en blodprøve til og tog den ud på laboratoriet og intet abnormalt i den... Og så blev han bekymret!

Imens sad jeg og beroligede sønnen og sagde at det IKKE var farligt, det som skete og jeg har det jo godt.

Men min læges konklusion er at det må være mine nyrer som ikke har det så godt.

Så det var en ret øv afslutning på det som skulle have været mit triumftog hos lægen med lav vægt og fint helbred Øv! Så nu er jeg ret ked af det og kan ikke engang tillade mig at være ked fordi jeg har en søløve hjemme

Så nogen der har nogle gode råd omkring det med nyrerne eller sukker i urinen men hvor blodsukkeret er fint må de meget gerne komme med gode erfaringer...?

Kh Kirsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.