Gået overtid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2009

Drengenesmor

Med drengene fødte jeg en måned før tid. Elias kom på sin terminsdag, kl .23.45,- så nåede det lige....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Miamaja

ja, jeg gaar ogsaa og venter paa hvornaar du foeder guldklumpen blev fodt 1 maaned for tidligt, saa han var en lille bitte en i premie toj

Anmeld

18. februar 2009

H+S Skjolgborg.

føde ham da jeg var 38+1 henne 13 dage førtid som det også hedder.

Anmeld

18. februar 2009

Lullaby

Jeg fødte begge gange før tid på nøjagtig samme dag forstået på den måde at jeg var 39+3 begge gange

Anmeld

18. februar 2009

charlottekri

jeg "fødte" 8 dage før tid ved planlagt kejsersnit, men er godt nok glad for at jeg ikke gik 14 dage over... PUHA, når min datter vejede 3680 8 dage før termin, hvad var hun så ikke nået op på????

Anmeld

18. februar 2009

charlottekri

Her er hun så, og hvis i lige tager et lille nært kig på min datters hovede, så kan i se et lille hjerte formet i hendes hår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2009

SaNiNa

charlottekri skriver:

Her er hun så, og hvis i lige tager et lille nært kig på min datters hovede, så kan i se et lille hjerte formet i hendes hår

Nej hvor er det bare sødt... hvor har hun dog fået det fra?

Anmeld

18. februar 2009

charlottekri

Sanne skriver:

Nej hvor er det bare sødt... hvor har hun dog fået det fra?

det er bare måden hun har lagt på ved mig... jeg opdagede det faktisk først nogle måneder senere, da jeg sad og så billederne igennem
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2009

Diana...

charlottekri skriver:

Hvor er hun dog bare dejlig.

Knus

Anmeld

18. februar 2009

netdaddy

Hos os gik vi præcist 14 dage over tid - terminen hed den 12/8 2008 og vores skønne søn kom til verden den 26/8 2008.

Vi blev sat igang om morgenen kl. 7 og kl. 16.36 blev han taget ved akut kejsersnit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.