3. JM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Henriette Aaby

Hmm Ja det gik ikke helt som jeg regnede med det ville.

Jeg var inde ved en ny JM dvs at det har været en ny hver gang.

Hun var vældig flink, det er ikke det. Men hun brugte det meste af tiden på at finde en anden blodtryksmåler. Så der var slet ikke tid til alt det jeg havde brug for at tale om. ÆV

I forhold til min øget vægt pga væske i kroppen, fik jeg at vide, at nu må jeg ikke sidde ret længe. Jeg skal helst ligge på venstre side. Jeg må helst ikke bevæge mig, men må ikke være for passiv (??????) Jeg fatter ingenting!!!

JM siger så også at jeg nok skal forvente en i gangsættelse igen, men uddyber det ikke. Og jeg har ikke mulighed for at spørge indtil det.

Jeg er så forvirret!!!

Men det positive er babyen har det rigtig fint, og ligger med hoved ned af.

MØJ besøg!!!

Mange hilsner

Henriette 35+5, 30 dage til termin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

delimus

Henriette Aaby skriver:

Hun var vældig flink, det er ikke det. Men hun brugte det meste af tiden på at finde en anden blodtryksmåler. Så der var slet ikke tid til alt det jeg havde brug for at tale om. ÆV

I forhold til min øget vægt pga væske i kroppen, fik jeg at vide, at nu må jeg ikke sidde ret længe. Jeg skal helst ligge på venstre side. Jeg må helst ikke bevæge mig, men må ikke være for passiv (??????) Jeg fatter ingenting!!!

JM siger så også at jeg nok skal forvente en i gangsættelse igen, men uddyber det ikke. Og jeg har ikke mulighed for at spørge indtil det.

Jeg er så forvirret!!!

MØJ besøg!!!

Mange hilsner

Ej lyder da som et rigtig træls besøg  
Irriterende at gå hjem og så have dobbelt så mange spørgsmål, som da man mødte op.

Jeg tror simpelthen jeg ville ringe til dem og sige "Ved I hvad, efter jeg kom hjem, så er jeg mere forvirret end nogensinde og fik ikke den tid jeg havde brug for og det synes jeg ikke er i orden!" 
Mig slipper de ikke sådan af med, de kan kigge lige så meget på uret som de har lyst til, men har jeg noget at spørge om, så bliver jeg sgu siddende he he  

Anmeld

18. november 2011

Henriette Aaby

delimus skriver:

Ej lyder da som et rigtig træls besøg  
Irriterende at gå hjem og så have dobbelt så mange spørgsmål, som da man mødte op.

Jeg tror simpelthen jeg ville ringe til dem og sige "Ved I hvad, efter jeg kom hjem, så er jeg mere forvirret end nogensinde og fik ikke den tid jeg havde brug for og det synes jeg ikke er i orden!" 
Mig slipper de ikke sådan af med, de kan kigge lige så meget på uret som de har lyst til, men har jeg noget at spørge om, så bliver jeg sgu siddende he he  

Ja lige præcis.

Det er en god ide med at kontakte dem igen... Men hold op det har jeg bare rigtig svært ved.

Så det ender nok med at blive til min egen læge i stedet for på mandag. Skal ringe alligevel for blodtrykket var steget igen.

Jeg synes faktisk det er lidt forvirrende at have to steder det skal involveres både læge og JM... Nå men tror også jeg er lidt pivet i dag...

Godt der max er 40 dage tilbage.

Anmeld

18. november 2011

delimus

Henriette Aaby skriver:

Ja lige præcis.

Det er en god ide med at kontakte dem igen... Men hold op det har jeg bare rigtig svært ved.

Så det ender nok med at blive til min egen læge i stedet for på mandag. Skal ringe alligevel for blodtrykket var steget igen.

Jeg synes faktisk det er lidt forvirrende at have to steder det skal involveres både læge og JM... Nå men tror også jeg er lidt pivet i dag...

Godt der max er 40 dage tilbage.

Det vil jeg give dig ret i, det med to steder.... 

Blev lidt overrasket over at lægens vægtskøn var noget tættere på det faktiske end jordemoderens. Jeg mener, hun laver da ikke andet dagen lang 

Men synes godt nok hun lyder underlig, hende du har været inde ved idag 

Anmeld

18. november 2011

Klara

Henriette Aaby skriver:

Jeg er så forvirret!!!

MØJ besøg!!!

Mange hilsner

Det var da irriterendes... jeg er også enig i at det er lidt underligt at blive tjekket både ved læge og ved JM.
Det burde være nemmere for dem hvis det var den samme person hver gang, samme udstyr osv f.eks sidste gang ved JM sagde hun om mit blodtryk "nå ja, men det de måler ved lægen plejer aldrig at passe med det vi måler her..."

Jeg har også fået bytte JM fordi hende jeg mødte første gang var stoppet når jeg kom anden gang....kunde dog bere lide nr 2 så håber det er hende jeg kommer til næste gang, men det er ju ikke til at vide...

Du budre bare ringe til din JM igen, du behøver jo ikke skælde dem ud, bare sig som det er at du følte dig forvirret når du kom hjem i forhold til at hun sagt at du ikke måtte være passiv men heller ikke bevæge sig osv. og spørg hvis det også var andre ting du er i tvivl om!

Synes det er bedre hvis du ringer til JM siden det er hun som ikke svaret ordentlig på dine spørgsmål så finder de jo også ud af at det ikke betaler sig at stresse, fordi så blir de bare nødt til at tage spørgsmålen per telefon isteden for
Og hvis du stadig er i tvivl kan du jo også høre vad lægen siger!
Sådan havde jeg gjort det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.