Graviditet og slag mod maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.473 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. november 2011

christinak

Hej tøserJeg er lige hjemvendte fra elgiganten, min søster ønskede sig en kaffe maskine på tilbud og jeg tænkte ja hvor mange kan der være derude kl 10.Jeg blev ret overrasket da jeg så køen til butikken, men det var overskueligt så jeg tænkte jeg prøver. Butikken åbnede og folk gik pænt ind, men dem bag mig skabte lige pludselig meget pres og jeg blev mast og skubbet til og trykket i maven mens jeg kæmpede for at komme ud igen.Nu er jeg jo mega nervøs for den lille er 17+3 idag, kan der være sket ham noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Bshizzle

christinak skriver:

Hej tøserJeg er lige hjemvendte fra elgiganten, min søster ønskede sig en kaffe maskine på tilbud og jeg tænkte ja hvor mange kan der være derude kl 10.Jeg blev ret overrasket da jeg så køen til butikken, men det var overskueligt så jeg tænkte jeg prøver. Butikken åbnede og folk gik pænt ind, men dem bag mig skabte lige pludselig meget pres og jeg blev mast og skubbet til og trykket i maven mens jeg kæmpede for at komme ud igen.Nu er jeg jo mega nervøs for den lille er 17+3 idag, kan der være sket ham noget?

Jeg er helt sikker på den lille mand er godt beskyttet inde i din mave

Han er jo omringet af masser af fostervand aka osse moderkagen selvfølgelig.. så der skal RIGTIG meget til før der kan ske noget.

Jeg selv gik ind i en bordkant da jeg var 25 uger henne.. samt slået mig selv i maven med en knytnæve nærmest ( skulle åbne en rødvin til mine gæster hvor hånden smutter fra proptrækkeren ) ...
- Der skete selvfølgelig intet.. og du skal heller ikke være nervøs.

hvis du har svært ved at tænke på det, så snak med din JM eller lægen om det..

Anmeld

18. november 2011

christinak

Bshizzle skriver:

Jeg er helt sikker på den lille mand er godt beskyttet inde i din mave

Han er jo omringet af masser af fostervand aka osse moderkagen selvfølgelig.. så der skal RIGTIG meget til før der kan ske noget.

Jeg selv gik ind i en bordkant da jeg var 25 uger henne.. samt slået mig selv i maven med en knytnæve nærmest ( skulle åbne en rødvin til mine gæster hvor hånden smutter fra proptrækkeren ) ...
- Der skete selvfølgelig intet.. og du skal heller ikke være nervøs.

hvis du har svært ved at tænke på det, så snak med din JM eller lægen om det..

Tak for svaret det gjorder mig mere rolig, det er svært når jeg ikke kan mærke ham endnu så ved man jo ikke om han har det godt derinde, men har ikke smerter nu kun ubehag

Anmeld

18. november 2011

lilledittemor

christinak skriver:

Jeg kan godt forstå at du er nervøs - men de små ligger rigtig godt beskyttet derinde, så jeg tror bestemt ikke at der er noget at være nervøs for Jeg har oplevet det - en pige slog mig hårdt, direkte i maven i uge 26 eller sådan noget - jeg blev utilpas, men kunne mærke at hun hoppede rundt inde i maven og pas på dig selv

Anmeld

18. november 2011

mizzblondie

Jeg faldt direkte på maven i uge 30 ca var os herre bange for der var sket noget. Men fik af vide så længe du ikk får ondt eller bløder så er der formentlig ikk sket noget. Og jeg sidder med en dejlig, sund og rask dreng den dag idag så tror ikk du bør være bekymret

Anmeld

18. november 2011

Muhmi

Var til nytårsaften sammen med en maaaaasse fulde mennesker og jeg var den eneste ædru person, skulle  så danse med én og han var så fuld og dum at han væltede ind i min mave.. Jeg blev forkrækket og havde ubehag i maven retsen af natten, men jeg tror ubehaget skyltes at jeg var nervøs... Der skete ikke Silas noget, han havde det fint og sparkede lystigt videre...

Anmeld

18. november 2011

baby012

christinak skriver:

Jeg forstår godt din bekymring, men når du ikke er længere henne, er der jo MASSER a plads til den lille derinde, så de rammer jo ikke Ham/hende  

det er først her efter uge 30 man skal passe lidt på med de der slag i maven. for der er der altså ikke ret meget plads tilbage i livmoderen.. 

Man lære hurtigt at få hænderne op, og man lære at slå fra sig.. for folk er fuldstændig ligeglade .. 

bliver rigtigtræls når der skal købes julegaver  hehe 

Anmeld

18. november 2011

Mor Christa

Altså jeg tror slet ikke du skal være nervøs.
Gør det ondt? Hvis ikke, så tror jeg ikke der er noget overjovedet. Hvis det gør ondt, så ring lige til lægen ..
Jeg prøvede selv at få en fodbold skudt direkte i maven - og den havde altså fart på!!!! da jeg var omkring 12 uger henne.
Så fløj vores hund og direkte ind i min mave, da jeg var ca 25 uger henne.. Det gjorde PISSE ondt da det skete, men bagefter var der intet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.