NF Scanning med super tal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. november 2011

DinNabo

Hejsa

så kom jeg til min NF scanning og fik tallet 6635, hvilket er ret godt, når man er en ældre model på 34 år Det var så fantastisk, og som I alle selv har skrevet, da I var afsted, så var fiskekutteren helt fantastisk at opleve!

Og bonus var, at man allerede men meget stor sandsynlighed kunne se, at det er en dreng! Så skal vi bare til at finde nogle navne, som vi begge kan lide!

Nej hvor er jeg bare excited!

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

NNL

Stort tillykke med den dejlige oplevelse Og ja det er bare sååå skønt at se og høre den lille derinde

Men pas på med at købe drengeting - min veninde fik at vide til NF at de ventede sig en dreng, men til MD var det meget tydeligt at det var en pige!!

Anmeld

18. november 2011

DinNabo

NNL skriver:

Stort tillykke med den dejlige oplevelse Og ja det er bare sååå skønt at se og høre den lille derinde

Men pas på med at købe drengeting - min veninde fik at vide til NF at de ventede sig en dreng, men til MD var det meget tydeligt at det var en pige!!

Vi tager det også med et gran salt. Og er fuldstændig ligeglad om det er en dreng eller pige.

Desværre kan vi ikke blive enige om drengenavne

Anmeld

18. november 2011

NNL

DinNabo skriver:

Vi tager det også med et gran salt. Og er fuldstændig ligeglad om det er en dreng eller pige.

Desværre kan vi ikke blive enige om drengenavne

Hehe, ja det kan jo så gå hen og blive et problem Der er heldigvis lidt tid til endnu...

Anmeld

18. november 2011

majken andesen

her er det omvendt vi kan ikke blive enige om pigenavne, så jeg håber at det bliver drenge...

og jeg håber også at de kan se kondet på mandag når jeg skal til nf... min søsters dreng var også helt tydelig til nf

Anmeld

18. november 2011

DinNabo

majken andesen skriver:

her er det omvendt vi kan ikke blive enige om pigenavne, så jeg håber at det bliver drenge...

og jeg håber også at de kan se kondet på mandag når jeg skal til nf... min søsters dreng var også helt tydelig til nf

haha, jeg forsøger desperat at overtale min mand til Loui eller Sylvester, men han bider ikke på...

Vi var ellers lige blevet enige om Dicte, hvis det blev en pige.

Anmeld

18. november 2011

Miss Juul

Stort tillykke med det fine resultat!!! Hvor er du heldig hele 3 ting på en gang (god nakkefold, hjertelyd og køn)  Det må da være lidt af en drømmescanning

Endnu engang tillykke

Anmeld

19. november 2011

DinNabo

Miss Juul skriver:

Stort tillykke med det fine resultat!!! Hvor er du heldig hele 3 ting på en gang (god nakkefold, hjertelyd og køn)  Det må da være lidt af en drømmescanning

Endnu engang tillykke

Tak, ja det var ret fantastisk! Og "scanningsdamen" var rigtig sød. Så er meget tilfreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.