øv øv bliver nødt til sige op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. februar 2009

A.

mit arb har fået af vide at jeg skal ha´6-8 vagter om mdr fra kl 05 og arb hver 3 weekend og det kan jeg ikke øv øv sikke noget så bliver nødt til sige mit arb op efter barsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej...

trist at du må si op dit arbejde.. Men en lille trøst til deg, så måtte jeg også si opp mitt arbejde, jeg kunne ikke arbejde 2hver weekend.....Så nå skal jeg bare søge noe nytt som passer med DP og BHG åningstider...

Anmeld

17. februar 2009

A.

^ ^jaj eg kan godt huske at du skulle også sige op..og for resten så har vi fået dp plads idag så det var på trodsalt en dejlig dag

Anmeld

17. februar 2009

Lykkelig Mor til 2

agnieszka skriver:

^ ^jaj eg kan godt huske at du skulle også sige op..og for resten så har vi fået dp plads idag så det var på trodsalt en dejlig dag

Når starter han I DP???det bliver spænnende..det går riktig godt med Lucas nå, puha efter 2halv uge...

Anmeld

17. februar 2009

frk Jensen

Det er så træls ikke at kunne komme tilbage..
Jeg er også nødt til at skal noget andet når jeg skal starte til september. Mine arbejdstider hænger heller ikke sammen med dp´s åbningstider, og så tager det en time hver vej.. Så træls, for var bare rigtig glad for at være det. Æv æv

Knus

Anmeld

17. februar 2009

A.

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Når starter han I DP???det bliver spænnende..det går riktig godt med Lucas nå, puha efter 2halv uge...

først 1 april

Anmeld

17. februar 2009

A.

BetinaMørk skriver:

Det er så træls ikke at kunne komme tilbage..
Jeg er også nødt til at skal noget andet når jeg skal starte til september. Mine arbejdstider hænger heller ikke sammen med dp´s åbningstider, og så tager det en time hver vej.. Så træls, for var bare rigtig glad for at være det. Æv æv

Knus

ja det er træls synes bare at det kun ta´i det mindste lidt hensyn til andre..men nej nej

Anmeld

18. februar 2009

frk Jensen

agnieszka skriver:

ja det er træls synes bare at det kun ta´i det mindste lidt hensyn til andre..men nej nej

Ja de måtte gerne tage lidt hensyn. Mine gamle kollegaer ville gerne bytte vagter med mig så jeg kun skulle arbejde fra 8 til 16, men med en times kørsel hver vej kan det ikke hænge sammen... Ihh savner sådan mine søde kollegaer..

Anmeld

18. februar 2009

SaNiNa

Øv altså det er bare rigtig træls. men det er da rigtig dejligt at du har fået dagplejeplads...

Anmeld

18. februar 2009

charlottekri

BetinaMørk skriver:

Ja de måtte gerne tage lidt hensyn. Mine gamle kollegaer ville gerne bytte vagter med mig så jeg kun skulle arbejde fra 8 til 16, men med en times kørsel hver vej kan det ikke hænge sammen... Ihh savner sådan mine søde kollegaer..

kunne du ikke have fundet en barnepige, der kune hente fra dagplejen??? det var jo en mulighed, hvis du er så glad for dit arbejde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.