Lækker ny pelsvest! Kig i vil ik fortryde! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
903 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Öznur

Hej alle skønne damer derude

Jeg har fået denne vidunderlige pelsvest i gave, men den er desværre for stor til mig, så derfor må jeg af med den. Den er helt ny aldrig brugt fejler ingenting.. Det er en str Small men en medium kan sagtens passe den! Min pris er 300 den kan afhentes i Albertslund ellers så betaler køber portoen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Futti

Öznur skriver:

Hej alle skønne damer derude

Jeg har fået denne vidunderlige pelsvest i gave, men den er desværre for stor til mig, så derfor må jeg af med den. Den er helt ny aldrig brugt fejler ingenting.. Det er en str Small men en medium kan sagtens passe den! Min pris er 300 den kan afhentes i Albertslund ellers så betaler køber portoen..

Den er godt nok pænnn. Hva ska du have for den lækre pels vest. Håber virkelig jeg har råd. Vi ku evt. Bytte hvis du er interesseret. 

Anmeld

17. november 2011

Öznur

Futti skriver:

Den er godt nok pænnn. Hva ska du have for den lækre pels vest. Håber virkelig jeg har råd. Vi ku evt. Bytte hvis du er interesseret. 

Mange gange tak ja den er så skøn jeg kan bare ikke passe den og mangler pt penge så bytter ikke elsker dit tøj ellers prisen er kun 300

Anmeld

17. november 2011

Futti

Öznur skriver:

Mange gange tak ja den er så skøn jeg kan bare ikke passe den og mangler pt penge så bytter ikke elsker dit tøj ellers prisen er kun 300

Håber ikke den bliver solgt til den første for så ka det være jeg har råd til den. Fortsat go' aften.

Anmeld

18. november 2011

Öznur

Futti skriver:

Håber ikke den bliver solgt til den første for så ka det være jeg har råd til den. Fortsat go' aften.

Nat nat

Anmeld

2. december 2011

Öznur

opp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.