Billedspam fra efteråret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. november 2011

businesstigger

Jeg har ordnet billeder i dag og vil da lige dele et par af dem med jer. 

Alexander og jeg i parken

På vej hjem efter en tur i Zoo alene med drengene.

Og brødrene på besøg hos gorillaerne i Giveskud Zoo

Se mor - helt uden hænder! Han står rigtig godt nu og er også begyndt at tage lidt skridt uden støtte.

Så kom dagen endelig! Alexander har talt ned i MANGE måneder men nu er han 4 år og adskillige cm højere i følge ham selv 

Hip hurraaaaa for storebror

Der er spor af intelligens - han har luret at personen skal ind i billen før den siger brummm brummm 

Kan slet ikke fatte at lige om lidt er David 1 år  Hvor blev det år af?!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

AnneBJ

Skønne drenge - de har sådan nogle kønne øjne!

Tillykke med Alexanders fødselsdag!  

Anmeld

18. november 2011

DK

Skønne billeder! Dejligt med lidt billeder af storebror også! Han har ret i at man er en stooor dreng når man er 4 år. Hvor er mindstemand dygtig til at stå selv! Jeg er meget imponeret!

Ja det er vildt som tiden flyver! Jeg FATTER ikke at Kirstine går i 1. klasse nu og kan klokken og kan læse mange ord

Anmeld

18. november 2011

businesstigger

AnneBJ skriver:

Skønne drenge - de har sådan nogle kønne øjne!

Tillykke med Alexanders fødselsdag!  

Tak og tak! 

Anmeld

18. november 2011

businesstigger

DK skriver:

Skønne billeder! Dejligt med lidt billeder af storebror også! Han har ret i at man er en stooor dreng når man er 4 år. Hvor er mindstemand dygtig til at stå selv! Jeg er meget imponeret!

Ja det er vildt som tiden flyver! Jeg FATTER ikke at Kirstine går i 1. klasse nu og kan klokken og kan læse mange ord

Hvornår var det lige de blev så store?!!

Det er skægt at se med David hvordan han kæmper med at få det til at fungere. Får taget et par skridt og så vælter han eller må have støtte. Men man kan bare se hvordan han arbejder. Det samme med legoklodserne. Han har luret at de skal sættes sammen så han prøver og prøver for at få det til at lykkes rigigt.

Anmeld

18. november 2011

Mettemus

Hvor er det bare nogle skønne billeder!

Hvor er han dygtig, David! Sådan bare at stå selv... spiser han også selv med ske? Det har vist lange udsigter her

Lækre unger, helt bestemt!

Anmeld

18. november 2011

businesstigger

Mettemus skriver:

Hvor er det bare nogle skønne billeder!

Hvor er han dygtig, David! Sådan bare at stå selv... spiser han også selv med ske? Det har vist lange udsigter her

Lækre unger, helt bestemt!

Tak!

Han sidder og stikker skeen ned i tallerken og glas men har ikke helt fundet ud af at kombinere det med at føre den ind i munden bagefter. Så det ender som regel med at han spiser med fingrene eller vi hjælper med skeen.

Anmeld

18. november 2011

piadas

Hvor er han dygtig! Både mht. at stå/gå og spise med ske!

Hvis jeg stikker Ida en ske, piller hun bare det der er på skeen af med den anden hånd!

Anmeld

18. november 2011

businesstigger

piadas skriver:

Hvor er han dygtig! Både mht. at stå/gå og spise med ske!

Hvis jeg stikker Ida en ske, piller hun bare det der er på skeen af med den anden hånd!

Tak! Han har som sagt ikke helt luret at skeen skal ind i munden, kun at den skal ned i maden. Men den sidste (og vigtige) del kommer vel på et tidspunkt 

Anmeld

18. november 2011

Maria-s

SIKKE nogle dejlige billeder altså!!

Måske man selv skulle afsætte en eftermiddag til at få ryddet op i de mange billeder??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.