Nå. Kæresten fylder 30 midt i marts, og vi skal holde stor fest, og ihhh hvor vil jeg dog gerne lige lidt ned i vægt inden. Derfor vil jeg lige høre om andre er med på en lad-os-støtte-hinanden-i-pinslerne-klub? Jeg kan ikke helt finde ud af om i er igang med sådan noget allerede herinde, men så kan vi nye da evt. komme med/starte på en frisk.
Jeg kan starte med at fortælle at jeg er 1.78 cm. høj og vejede 67,3 kg i morges. Jeg er en helt normal str. 40. Dog er jeg ikke meget for at træne, så har INGEN mavemuskler, og jeg har også fået sådan en lille "delle ud over buksekanten" mave her på det sidste. Jeg vil rigtig gerne ned i en str. 38. Det vil sige jeg bliver nødt til at tabe mig ca. 4 kg og få strammet op, dvs få dyrket det der "motion"...

Jeg er godt klar over at det ikke er 100 kg. jeg står overfor at skulle tabe, men jeg har sgu brug for lidt support alligevel

Slankekur/livsstilsændring er sgu ALDRIG sjovt. (Hvorfor fanden er hvidløgsbrød ikke sundt?? Det er sgu da lavet af hvedekorn og hvidløg og mælk og den slags???)
Nå.
Mit mål til om en måned, præcist d.17 marts, er at have tabt 4 kg. eller at kunne passe en str. 38 og se pæn ud i mens, he he.
Hvem andre er med??
Anmeld