Støtte-hinanden-i-pinslerne-klub. Hvem er med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. februar 2009

DK

Nå. Kæresten fylder 30 midt i marts, og vi skal holde stor fest, og ihhh hvor vil jeg dog gerne lige lidt ned i vægt inden. Derfor vil jeg lige høre om andre er med på en lad-os-støtte-hinanden-i-pinslerne-klub? Jeg kan ikke helt finde ud af om i er igang med sådan noget allerede herinde, men så kan vi nye da evt. komme med/starte på en frisk.

Jeg kan starte med at fortælle at jeg er 1.78 cm. høj og vejede 67,3 kg i morges. Jeg er en helt normal str. 40. Dog er jeg ikke meget for at træne, så har INGEN mavemuskler, og jeg har også fået sådan en lille "delle ud over buksekanten" mave her på det sidste. Jeg vil rigtig gerne ned i en str. 38. Det vil sige jeg bliver nødt til at tabe mig ca. 4 kg og få strammet op, dvs få dyrket det der "motion"... Jeg er godt klar over at det ikke er 100 kg. jeg står overfor at skulle tabe, men jeg har sgu brug for lidt support alligevel Slankekur/livsstilsændring er sgu ALDRIG sjovt. (Hvorfor fanden er hvidløgsbrød ikke sundt?? Det er sgu da lavet af hvedekorn og hvidløg og mælk og den slags???)

Nå.

Mit mål til om en måned, præcist d.17 marts, er at have tabt 4 kg. eller at kunne passe en str. 38 og se pæn ud i mens, he he.

Hvem andre er med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

ivfmarie

hejsa...

Det lyder sårn lidt som mig.
Jeg kæmper med 5-6 kilo, som skal væk før jeg kommer til at se nogenlunde ud i en str. 38.
Jeg startede kampen 1. januar, og det går godt. Jeg spiser sundt og får trænet en masse.
Jeg har investeret i en Wii med fitnesspakke til - og det er super. Det betyder at jeg kan træne akkurat når jeg har tid og lyst, og så er det noget sjovere end et motionscenter. Samtidig har jeg tilmeldt mig BT's løbeudfordring, så jeg er igang med at få en løbeform.. puuuhaaa...

Jeg har vejedag om torsdagen, og indtil nu har det heldigvis kun været gode oplevelser at stå på bæstet.

Marie

Anmeld

17. februar 2009

Miss BananaHammock

Skal ikke tabe mig, men vil super gerne være en støtte

kram

Anmeld

18. februar 2009

DK

Tak. Dejligt både med støtte og med-tabere, he he!!!

Anmeld

23. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
DK skriver:

Tak. Dejligt både med støtte og med-tabere, he he!!!

Jeg er med Tror det hedder 10 kg til august

Anmeld

24. februar 2009

DK

Jeanne skriver:

Jeg er med Tror det hedder 10 kg til august

Cool!

Jeg har lige været på vægten i dag, og der er fuldstændig stilstand, he he...

Jeg må på den igen!

Anmeld

24. februar 2009

Miss BananaHammock

DK skriver:

Cool!

Jeg må på den igen!

Husk og mål dig istedet for at veje dig. Du kan sagtens fortsætte med at have samme vægt, eller meget lille vægttab, men så istedet have en lavere fedtprocent (mere muskelmasse), samt et mindre taljemål = mindre buksestørrelse.

Anmeld

24. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
DK skriver:

Cool!

Jeg må på den igen!

Jeg stiller mig på vægten i morgen tidlig + tager mål i aften. Så ser jeg hvordan det er gået om en uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.