peter plys sengetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.487 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

SaNiNa

Sidder lige og kigger på en masse peter plys sengetøj tæpper ovs i føtex reklamen...

nu overvejer jeg kraftig at købe et sæt af det. men er det for dumt vi er jo ikke gravide endnu
jeg selv mega peter plys fan ;)

http://viewer.zmags.com/showmag.php?linksid=1266&a =1#/page16/

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Pia.

Det er i hvert fald sødt... var lige inde og kikke.... Syntes da sagtens du kan købe lidt (bare ikke for meget) - Peter Plys kan man jo bruge til både dreng og pige....

Så lidt syntes jeg da godt man kan købe og ellers vent til du er gravid, det er skønt at handle baby ting...

Knus Pia - som stadig krydser fingre... ;)

Anmeld

3. marts 2008

Balderson

Det kan man jo sige både og til.. alså om det er dumt..

Inden jeg selv blev gravid havde jeg 5 veninder som ventede sig, så jeg kiggede på babyting til den store guldmedalje og nogle af de ting jeg købte valgte jeg faktisk selv at beholde :)

Det betyder, at nu hvor jeg skal føde til sommer, så er det ikke den helt store pakke jeg skal ud og købe..

Det skal så siges, at jeg ikke rendte rundt og viste folk hvad jeg havde købt.. Så havde de sku bare tænkt at jeg var godt tosset :D og SKRUK som bare katten..

Men når det kom til stykket, så var det nok sandt :P

Så køb du bare lidt ind, så længe det ikke tager overhånd og man begynder at gå i Babysam og tjekke barnevogne ud :D

Anmeld

3. marts 2008

Balderson

Glemte lige at sige Tak for linket..

Skal helt bestemt ned i Føtes og købe senere idag ;)

Anmeld

3. marts 2008

SaNiNa

bliver nok osse nød til at købe det vi det er så osse det første vi køber jo kæreste hvade købt de kæreste sokker da jeg kom og sagde at nu skulle i igang med projekt baby... men de sokker kan vi bare ikke finde vi har ledt over alt og vi har da kun 90 m2 men væk er de bare :(

Anmeld

3. marts 2008

Tynen

Køb da hvis du har lyst :)
Det er vildt sødt og kan bruges til begge køn!

Selv da jeg var gravid var jeg i tvivl om det var for tidligt at købe dit og dat (Eller det vil sige FOLKsynes det var for tidligt) men jeg gjorde det altså hvis jeg havde lyst til det!

Trine - Der er helt sørgmodig over at man ikke skal ud og shoppe babystuff fra bunden igen! - Det var da så hyggeligt :(

Anmeld

8. marts 2008

camillawp1982

Hej

Jeg har kikket på de Peter Plys ting i Føtex, og det er desværre meget dårlig kvalitet. Stoffet er meget tyndt, især på den pude med små kugler indeni. En "trodsig" 2-årig storebror ville sagtens kunne rykke den i stykker, og så har man kugler ud over hele gulvet.

MVH Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.