Vægtskøn i 27. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Ems30

D-Micka skriver:

Da jeg var i uge 28 blev min skønnet til 1900

Orv, det var meget. Super fint for dig, for jeg håber og krydser fingre for at hun tager på. Synes ikke selv jeg tager så meget på, eller vokser voldsomt, så kan godt blive lidt nervøs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Emmamusen2010

Vores dreng blev til vægtscanningen målt til 1400 g. i uge 28

Anmeld

17. november 2011

Filippa & Liva

Her blev hun skønnet til 1100 g. da jeg var 27 uger henne.

Anmeld

17. november 2011

D-Micka

Ems30 skriver:

Orv, det var meget. Super fint for dig, for jeg håber og krydser fingre for at hun tager på. Synes ikke selv jeg tager så meget på, eller vokser voldsomt, så kan godt blive lidt nervøs...

Tror bestemt ikke du skal være bekymret.. Det er jo meget forskelligt hvor store de små er Her lå han også i den store ende, i den meget store ende

Anmeld

17. november 2011

Moms

Ems30 skriver:

Hej piger.

Jeg er 26+5 og har været ved jordemoder i dag, hvor hun skønnede min lille baby til at veje 1 kg. Så vil lige høre hvor meget I andre blev skønnet til her omkring starten af 3. trimester.

Jeg har været meget nervøs, da jeg har været bange for at jeg var for lille og at pigen ikke voksede. Men ser frem til at høre om Jeres erfaringer

Som en del af din vandrejournal er der en vækstkurve. Prøv at tage et kig på den.

Moms

Anmeld

17. november 2011

Wimmie

Ems30 skriver:

Hej piger.

Jeg er 26+5 og har været ved jordemoder i dag, hvor hun skønnede min lille baby til at veje 1 kg. Så vil lige høre hvor meget I andre blev skønnet til her omkring starten af 3. trimester.

Jeg har været meget nervøs, da jeg har været bange for at jeg var for lille og at pigen ikke voksede. Men ser frem til at høre om Jeres erfaringer

1400 gram ved 29+4 - så tror det er meget normalt.

Er i dag 35+4 og var ved jordemoder hvis baby blev skønnet til 2500-2600 gram, så hun vokser som hun skal.

Anmeld

17. november 2011

Ems30

Emmamusen2010 skriver:

Vores dreng blev til vægtscanningen målt til 1400 g. i uge 28

Ok, det lyder også som det min veje om et par uger.

Anmeld

17. november 2011

Ems30

Her blev hun skønnet til 1100 g. da jeg var 27 uger henne.

Ja, det er jo også lidt det samme som mig

Anmeld

17. november 2011

Ems30

D-Micka skriver:

Tror bestemt ikke du skal være bekymret.. Det er jo meget forskelligt hvor store de små er Her lå han også i den store ende, i den meget store ende

Er heller ikke så bekymret for hendes størrelse længere. Er faktisk ret imponeret over at hun blev skønnet til et helt kilo. Det er dejligt. Jeg tænker mere på om hvor det ligger i forhold til andres herinde...

Anmeld

17. november 2011

Ems30

Moms skriver:

Som en del af din vandrejournal er der en vækstkurve. Prøv at tage et kig på den.

Moms

Der ser det egentlig ret fint ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.