Bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. november 2011

delimus

Hejsa alle 

Der må være nogen her i gruppen der ikke skal have første barn og bare ved ALT om hvilke bleer man skal købe og hvilke man skal holde sig fra  

Det behøver vel ikke være de dyreste for at de virker 

Del venligst ud af jeres erfaring til sådan en uvidende førstegangsfødende som mig selv  

TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

juni76

delimus skriver:

Hejsa alle 

Der må være nogen her i gruppen der ikke skal have første barn og bare ved ALT om hvilke bleer man skal købe og hvilke man skal holde sig fra  

Det behøver vel ikke være de dyreste for at de virker 

Del venligst ud af jeres erfaring til sådan en uvidende førstegangsfødende som mig selv  

TAK

Jeg brugte de bleer fra aldi til min den første.

Jeg syntes når jeg brugte dem fra bilka,så lugtede han af tis. Men min veninde var rigtig glad for dem fra bilka...

Tror man skal prøve sig frem....

Anmeld

17. november 2011

delimus

juni76 skriver:

Jeg brugte de bleer fra aldi til min den første.

Jeg syntes når jeg brugte dem fra bilka,så lugtede han af tis. Men min veninde var rigtig glad for dem fra bilka...

Tror man skal prøve sig frem....

Okay tak :-) 

Min søster brugte også dem fra ALDI af, så dem tror jeg da også jeg vil prøve :-) 

Stod idag i Føtex for første gang foran reolen med bleer og tænkte bare "du gode Gud"

Så tænkte en lille rundspørge måske kunne hjælpe med at sortere lidt i det :-)

Anmeld

17. november 2011

Københavnermor

Vi har lige indkøbt de første pakker bleer og det blev dem fra Rema1000, da vi var blevet dem stærkt anbefalet af flere vennepar. 

De skulle være super gode. De var billige  Og så er de svanemærket og astma allergi mærket 

Bare et fif..

Vi gav 25 kr pr pakke, med 28 bleer i hver.. 

Anmeld

18. november 2011

delimus

MedRogn skriver:

Vi har lige indkøbt de første pakker bleer og det blev dem fra Rema1000, da vi var blevet dem stærkt anbefalet af flere vennepar. 

De skulle være super gode. De var billige  Og så er de svanemærket og astma allergi mærket 

Bare et fif..

Vi gav 25 kr pr pakke, med 28 bleer i hver.. 

Ja det må man sige, det er en meget fornuftig pris 

Og svanemærket er jo altid en go ting 

Tak for fiffet 

Anmeld

18. november 2011

Henriette Aaby

Vi har været nødtil at se på hvad Maja kunne tåle, der efter hvilket bleer hun ikke tissede igennem om natten. Vi så vi bruger libero... Men ved at andre har rigtig god erfaringer med dem fra Aldi og Fakta.

God jagt

Anmeld

18. november 2011

Københavnermor

delimus skriver:

Ja det må man sige, det er en meget fornuftig pris 

Og svanemærket er jo altid en go ting 

Tak for fiffet 

Det var så lidt.. 

Anmeld

22. november 2011

Carslund

vi bruger også libero og køber stort ind når de er på bud, men ellers har jeg hørt rigtig mange sige at dem fra lidl er rigtig gode. Jeg handler bare ikke der...

Vi byttede bleer i mødregruppen hvor vi fik prøvet lidt af hvert. Det var rigtig godt. Så skulle man ikke købe en hel pakke af hver, for efter at finde ud af at de ikke duger...

Anmeld

22. november 2011

delimus

Carslund skriver:

vi bruger også libero og køber stort ind når de er på bud, men ellers har jeg hørt rigtig mange sige at dem fra lidl er rigtig gode. Jeg handler bare ikke der...

Vi byttede bleer i mødregruppen hvor vi fik prøvet lidt af hvert. Det var rigtig godt. Så skulle man ikke købe en hel pakke af hver, for efter at finde ud af at de ikke duger...

Det var rigtig smart 

Jeg handler heller ikke i Lidl, har aldrig været i sådan en butik, så det bliver heller ikke aktuelt her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.