Av!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Muhmi

Tror jeg skal til at have min menstruation!

Avvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv!! Jeg har aldrig haft overdrevet ondt når det har været, men fuck, jeg har det som om det er korte, veer jeg har!!!

Andre der har haft det sådan?

Er det fordi der er gået syv måneder siden jeg sidst har blødt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Avvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv!! Jeg har aldrig haft overdrevet ondt når det har været, men fuck, jeg har det som om det er korte, veer jeg har!!!

Sådan havde jeg det også første gang jeg fik min mens efter fødslen - og det var 9½ måned efter jeg satte det i gang 

Anmeld

17. november 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Sådan havde jeg det også første gang jeg fik min mens efter fødslen - og det var 9½ måned efter jeg satte det i gang 

Åh det gør ondt... Bliver simpelthen nød til at stoppe op med hvad jeg end har gang i, lisom med en ve, bare ikke i ryggen, men HELE maven der bare trækker sig sammen.... Puha hvor jeg piver, men hold da op altså, håber ikke det er sådan her hver gang jeg skal have menstruation framover... Desuden, så bløder jeg ikke engang endnu, kun meget lidt i udflåden, så det er virkelig mærkelig, men kunne ikke forestille mig det var andet?

Anmeld

17. november 2011

Zeus

Muhmi skriver:

Jeg havde også mere ondt de første par gange jeg mens efter

Anmeld

17. november 2011

Muhmi

Zeus skriver:

Jeg havde også mere ondt de første par gange jeg mens efter

Okay så jeg kan godt regne med det kun er de første par gange??

Ej altså... Får det helt dårligt, så ondt gør det  Er i hvert fald overhovedet ikke skruk lige nu

Anmeld

17. november 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Åh det gør ondt... Bliver simpelthen nød til at stoppe op med hvad jeg end har gang i, lisom med en ve, bare ikke i ryggen, men HELE maven der bare trækker sig sammen.... Puha hvor jeg piver, men hold da op altså, håber ikke det er sådan her hver gang jeg skal have menstruation framover... Desuden, så bløder jeg ikke engang endnu, kun meget lidt i udflåden, så det er virkelig mærkelig, men kunne ikke forestille mig det var andet?

Ja, det kunne godt lyde som om det er det der er på vej  Øv, jeg havde det heller ikke sjovt... Jeg har altid været vant til kraftige menssmerter, men det er vendt 180 grader efter 2. gang hvor jeg blødte efter fødslen. 

Mine menssmerter er aftaget 95 %, og nu mærker jeg intet, når jeg skal have mens - men til gengæld bløder jeg meget mere kraftigt nu... Øv

Anmeld

17. november 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Ja, det kunne godt lyde som om det er det der er på vej  Øv, jeg havde det heller ikke sjovt... Jeg har altid været vant til kraftige menssmerter, men det er vendt 180 grader efter 2. gang hvor jeg blødte efter fødslen. 

Mine menssmerter er aftaget 95 %, og nu mærker jeg intet, når jeg skal have mens - men til gengæld bløder jeg meget mere kraftigt nu... Øv

Æv bæv altså

Har aldrig blødt overdrevet meget, så det gør ikke så meget hvis det bliver lidt værre med blødningerne... Men smerterne håber jeg ikke bliver

Anmeld

17. november 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Æv bæv altså

Har aldrig blødt overdrevet meget, så det gør ikke så meget hvis det bliver lidt værre med blødningerne... Men smerterne håber jeg ikke bliver

Jeg troede ikke det var muligt at bløde mere, men joooow.... 

Anmeld

17. november 2011

AnneBJ

Jeg har altid (altså inden graviditet) haft RIGTIG ondt og blødt RIGTIG meget. P-piller afhjalp blødningen lidt, men ikke smerterne.

Første gang jeg fik menstruation efter fødslen, var jeg sikker på jeg skulle føde igen. SHIT det gjorde ondt mand! Jeg kan helt tydeligt huske jeg tænkte: "veer?! Nej,nej, der er IKKE noget der skal ud af mig DEN vej igen, lige foreløbigt"... 

Nu har jeg vist haft menstruation 4-5 gange i alt siden Felix blev født, og det er ved at være tilbage ved normalen!

Anmeld

17. november 2011

Zeus

Muhmi skriver:

Okay så jeg kan godt regne med det kun er de første par gange??

Ej altså... Får det helt dårligt, så ondt gør det  Er i hvert fald overhovedet ikke skruk lige nu

Jeg tror ikke jeg er den rette at spørge, for jeg får ondt mellem mine menstruationer nu, og ikke imens jeg har den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.