Alkohol & Rygning .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2009

AmaliaJ

Det går fantastisk med min computer og jeg lige pt .. Undskyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

Honningblomst

Kun tryk én gang-griner-
Men bed om undersøgelser, måske der kan tjekkes for om barnet har taget skade.

Anmeld

17. februar 2009

Anja

Jeg tror altså, at risikoen er meget lille for at der er sket noget med dit barn, men selvfølgelig er der en risiko.

Har en kollega som røg gennem hele graviditeten - skrækkeligt, hvis du spørge mig - men hun har en sund og rask dreng i dag.

Tillykke med den lille spire

Anmeld

17. februar 2009

AmaliaJ

Ja tak, den har jeg fanget nu ..
Ja, jeg har også en tid på fredag, men tankerne kører jo rundt i hoved på en når det er noget man er glad for og man muligvis har udsat det for fare.

Anmeld

17. februar 2009

AmaliaJ

Min venindes søster røg også igennem hendes 2 graviditer og hun har også 2 sunde drenge. Men det var også mere alkoholen jeg tænkte på, jeg har ikke røget i en uge nu og stoppede fra det ene sek til det andet (er rimelig stolt af mig selv, da jeg har røget siden jeg var 14).

Anmeld

17. februar 2009

trunte89

Jeg tror også chancen er meget lille.

Jeg nåede også selv, at drikke mig en kæp i øret inden jeg opdagede, at jeg var gravid. (også tidligt i forløbet) Og der var slet ikke sket noget.

tillykke.

-Trine

Anmeld

17. februar 2009

Mca<3

AmaliaJ skriver:

Min venindes søster røg også igennem hendes 2 graviditer og hun har også 2 sunde drenge. Men det var også mere alkoholen jeg tænkte på, jeg har ikke røget i en uge nu og stoppede fra det ene sek til det andet (er rimelig stolt af mig selv, da jeg har røget siden jeg var 14).

Rolig rolig Min nr 1 var også en smutter og havde da også været i byen .. Kender da mange der har kommet til at lave den dummert vel og mærke ikke med vilje ,, Glæd dig i stedet og drop bekymringerne ,,,

Anmeld

17. februar 2009

AmaliaJ

Ja, men man bliver åbenbart meget nemmere påvirket af det man læser og hører når man står i situationen ..

men jo skal nok bare droppe de bekymringer og glæder mig over det

Mange tak !

Anmeld

17. februar 2009

Mca<3

AmaliaJ skriver:

Ja, men man bliver åbenbart meget nemmere påvirket af det man læser og hører når man står i situationen ..

men jo skal nok bare droppe de bekymringer og glæder mig over det

Mange tak !

Ja drop dem Al den bekymring er også skadeligt for den lille .... Mange gange tillykke

Anmeld

17. februar 2009

AmaliaJ

Så sandt som det er sagt !
Ih mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.