Allerede mens efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Filippa & Liva

Jeg fødte for ca. en måneds tid siden og blødte i ca. 2 uger efter fødslen, nu er jeg så begyndt at bløde igen - er det allerede min mens som er kommet?

Jeg ammer ikke og det føles som en menstruation med mens smerter. (hvor har jeg bare IKKE savnet dem. )

Kan det virkelig passe at min menstruation allerede er kommet tilbage efter fødslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Risen

BigBabyWish skriver:

Jeg fødte for ca. en måneds tid siden og blødte i ca. 2 uger efter fødslen, nu er jeg så begyndt at bløde igen - er det allerede min mens som er kommet?

Jeg ammer ikke og det føles som en menstruation med mens smerter. (hvor har jeg bare IKKE savnet dem. )

Kan det virkelig passe at min menstruation allerede er kommet tilbage efter fødslen?

Ja det kan det sagtens Jeg fik den regelmæssigt fra 3 uger efter fødslen og jeg ammede

Anmeld

17. november 2011

eirene

Jeg vil tro det godt kan lade sig gøre. Har du prøvet at snakke med din sundhedsplejerske?

Anmeld

17. november 2011

MorTil4<3

BigBabyWish skriver:

sagtens

jeg fik også min mens 3-4 uger efter min fødsel

Anmeld

17. november 2011

Maja88

kan sagtens også være blødning i forbindelse med din fødsel, selvom du var stoppet.. jeg blødte sådan lidt on and off i 8 uger efter.. og kender jeg flere som har gjort

Anmeld

17. november 2011

Tona

BigBabyWish skriver:

Hvis du ikke ammer, og du har smerter der føles som en mens, så vil jeg helt sikkert mene at det er det  Jeg fik min første mens 6 uger efter at jeg havde født, så det kan komme tideligt

Anmeld

18. november 2011

Filippa & Liva

Risen skriver:

Ja det kan det sagtens Jeg fik den regelmæssigt fra 3 uger efter fødslen og jeg ammede

Okay, det var også tidligt du fik den regelmæssigt igen og så endda mens du ammede.

Anmeld

18. november 2011

Filippa & Liva

eirene skriver:

Jeg vil tro det godt kan lade sig gøre. Har du prøvet at snakke med din sundhedsplejerske?

Nej, det har jeg ikke men hun kommer på mandag og besøger os så der vil jeg lige høre hende ad.

Anmeld

18. november 2011

Filippa & Liva

Maja88 skriver:

kan sagtens også være blødning i forbindelse med din fødsel, selvom du var stoppet.. jeg blødte sådan lidt on and off i 8 uger efter.. og kender jeg flere som har gjort

Ja, den tanke har jeg også tænkt.

Det er lidt noget underligt noget for bløder ikke særlig meget, så det kan sagtens ske at det bare er efter fødslen at kroppen endnu ikke er sig selv igen.

Anmeld

18. november 2011

Filippa & Liva

Amandas-mor skriver:

Hvis du ikke ammer, og du har smerter der føles som en mens, så vil jeg helt sikkert mene at det er det  Jeg fik min første mens 6 uger efter at jeg havde født, så det kan komme tideligt

Jamen det føles netop som en almindelig mens med de samme mens smerter jeg kan huske jeg også havde fra før jeg blev gravid.

Så ville næsten tro det var min mens som var kommet igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.