Stadig kun en svag streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. november 2011

os2

i positivfeltet. Hvis der er en svag streg indenfor ca 4-5 min, tror I så man kan regne med den er positiv ?

Der står på pakken at efter ca 10 min kan man ikke bruge testens resultat da det vil ende ud i et positivt resultat efter ca 10.min.

Det er nu 12.dagen efter ÆO og jeg har stadig ingen mens, men det kan selvgølgelig også bare være crinonen der udskyder mens. Nå, men blodprøve er imorgen, men da den tages ved egen læge får jeg først svaret mandag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Camillos

os2 skriver:

i positivfeltet. Hvis der er en svag streg indenfor ca 4-5 min, tror I så man kan regne med den er positiv ?

Der står på pakken at efter ca 10 min kan man ikke bruge testens resultat da det vil ende ud i et positivt resultat efter ca 10.min.

Det er nu 12.dagen efter ÆO og jeg har stadig ingen mens, men det kan selvgølgelig også bare være crinonen der udskyder mens. Nå, men blodprøve er imorgen, men da den tages ved egen læge får jeg først svaret mandag.

Så længe der er en streg inden for tidsrammen er den posetiv  

held og lykke.. 

Anmeld

17. november 2011

Rockertand

os2 skriver:

Det tegner godt. 

Hvorfor tager du ikke direkte på et sygehuslaboratorie og får taget prøven? Hvis du får den taget om morgenen, kan du få svar samme dag. 

Anmeld

17. november 2011

LilleLene

os2 skriver:

min første var også meget svag, og der var jeg 5+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2011

os2

Spændende jeg har valgt at få blodprøven hos egen læge da jeg har ca 1½ times kørsel hver vej til Brædstrup...

Anmeld

17. november 2011

os2

Jaa...den er måske knap så rød som din - det er næsten som om hele feltet bliver lidt lyserødt, men man kan ane stregen

Anmeld

17. november 2011

Rockertand

os2 skriver:

Spændende jeg har valgt at få blodprøven hos egen læge da jeg har ca 1½ times kørsel hver vej til Brædstrup...

Jamen, det behøver ikke at være Brædstrup - et hvilket som helst lokalt sygehus kan foretage HCG-prøven, du skal jo blot have en rekvisition (blodprøveseddel), den ligger i de fleste tilfælde elektronisk og kan hentes ned af alle laboratorier (tjek med Brædstrup).

Held og lykke - der krydses!

Anmeld

17. november 2011

os2

ok, det kunne jeg jo undersøge - vi har ikke sygehus i byen - så skal stadig køre ca 35 km hver vej, men så ved man da besked inden weekenden

Anmeld

17. november 2011

Lisbeth1985

Jeg tror virkelig,at den er der:-) Jeg hepper helt vildt! Glæder mig til en opdate i morgen,hvor stregen forhåbentlig er blevet tydeligere:-)

Anmeld

17. november 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

ok, det kunne jeg jo undersøge - vi har ikke sygehus i byen - så skal stadig køre ca 35 km hver vej, men så ved man da besked inden weekenden

Det havde jeg gjort! Jeg ville slet ikke kunne holde ventetiden ud:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.