Store dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Morbille

Nu vil jeg lige høre om nogle af de andre baby`er fra August også er blevet nogle MEGET store baby`er?? ;-)

Leon vejede 3240 ved fødslen den 09/08-11.

Nu vejer han 8000 gram og er 64 lang, lægen og vores SP syntes han er voldsom stor og har udtalt flere gange, at folk nok må være i tvivl om har er fra August da han udseendes mæssig og motorisk er som et barn på 6 mnd.

Han vil helst stå op og flere gange hvor han liger på os, kan man se at han hiver sig op for at sidde, syntes det er lidt ufateligt, at jeg igen ikke har fået lov til at have en BABY særlig længe.

Vil høre om andre har oplevet noget lignende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

MetteMe

Morbille skriver:

Nu vil jeg lige høre om nogle af de andre baby`er fra August også er blevet nogle MEGET store baby`er?? ;-)

Nu vejer han 8000 gram og er 64 lang, lægen og vores SP syntes han er voldsom stor og har udtalt flere gange, at folk nok må være i tvivl om har er fra August da han udseendes mæssig og motorisk er som et barn på 6 mnd.

Han vil helst stå op og flere gange hvor han liger på os, kan man se at han hiver sig op for at sidde, syntes det er lidt ufateligt, at jeg igen ikke har fået lov til at have en BABY særlig længe.

Det lyder meget som Max. Tror han vejer omkring 7,5 kg. elelr derover (det er noget tid siden han er blevet vejet) Han er 66 lang og bruger str.68 i tøj Og netop som du beskriver så hiver han sig op i armene og vil sidde hele tiden. At ligge ned det er da for babyer

Puuh ha, tiden flyver Men skønt at følge den udvikling de gennemgår

-Og Max vejede forresten 3630 ved fødslen og var 53 lang

Anmeld

25. november 2011

maisofie

frederikke er ikke så stor. hun vejer 5 kilo, ved ikke helt hvor lang hun er  det er ved at være noget tid siden hun er blevet målt.. hun bruger str. 68 i tøj..

hun vil ligesom jeres osse gerne sidde op. og hun pludrer på livet løs.. det er skægt at høre.. 

men hvor går tiden bare stærkt syntes ikke det er så længe siden hun blev født.. hun vejede 3250 og var 50 cm..

Anmeld

30. november 2011

Muttitil1+1

Max vejede 3350 og var 50 lang. I dag er han kun 6 kilo tung, så han er bare en lille spirrevip med krudt i r**** Ved faktisk ikke hvor lang han er, men han er lige ved at hoppe op i størrelse 68 i body'er - alt andet tøj skal ikke være mere end 62 endnu

Han har villet stå op siden han var 2 uger, men nu accepterer han langt om længe også at sidde lidt engang imellem, for det er sgu lidt hårdt for armene at holde ham oprejst hele tiden

Han er en grinebidder uden lige, og pludrer derudaf. I mandags fik jeg et chok - sad og snakkede med en veninde som var på besøg og lige pludselig lyder det bare "hej"! WTF! Jep helt klart og tydeligt - der var ingen tvivl - drengen sagde "hej". Er godt klar over at det bare var et tilfælde, men det var en vild oplevelse. Er lidt glad for at min veninde også var der, for ellers havde jeg troet, at jeg var blevet skør hehe...

Så jo en stor dreng udviklingsmæssigt, men ikke vægtmæssigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.