Veer? hjælp lige piger. (-:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde veer fra klokken lidt i fem i morges til at jeg faldte i søvn her lidt i 10, og vågnede 1 gang med en ve, men nu hvor jeg stod op har jeg ikke mærket en ve siden  nu er jeg bange for at jeg har "sovet" veerne væk  Kan der godt være så stor pause mellem veerne? de andre var der ca 30-40 minutters pause imellem.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg var til fødselsforberedelse i tirsdags og da sagde hende der var der, at veerne sagtens kunne gå i sig selv igen.

Så mon det er det du oplever.

Anmeld

17. november 2011

DK

Ja det kan man godt. Altså hvis de kun lige er på nippet til at starte, hvis de er igang for fuld udblæsning hjælper det ikke noget.

Min jdm sagde at havde man først veer kunne man få dem ekstra igang ved gåture osv. Man kunne ikke selv gå veerne i gang de skulle være startet først.

Men du kan også med helt hvile og ro få begyndende småveer/nyk til at gå i stå igen. Det er jo derfor at dem der er i fare for at føde for tidligt skal ligge helt stille uden at bevæge sig for meget 

Så hvis det begynder igen må du en tur ud og gå eller noget.

Man hører ofte at folk havde lidt små nyk og så tog de i Ikea og så kom veerne. Det er jo fordi at man traaasker rundt derude i Ikea og det er stimulerende for veerne.

Anmeld

17. november 2011

Gaia

Du kan have pause som vare dage inden veerne kommer igen og nej absolut du kan ikke sove de rigtige veer væk . Husk at selvom du ikke har veer nu har de helt sikkert gjort en forskel..måske din livmoderhals er afkortet, eller at du er åbnet et par cm? bare rolig de skal nok komme igen veerne . Håber du får en super fødsel.

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Jeg var til fødselsforberedelse i tirsdags og da sagde hende der var der, at veerne sagtens kunne gå i sig selv igen.

Så mon det er det du oplever.

Håber det virkelig ikke.. 

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

DK skriver:

Ja det kan man godt. Altså hvis de kun lige er på nippet til at starte, hvis de er igang for fuld udblæsning hjælper det ikke noget.

Min jdm sagde at havde man først veer kunne man få dem ekstra igang ved gåture osv. Man kunne ikke selv gå veerne i gang de skulle være startet først.

Men du kan også med helt hvile og ro få begyndende småveer/nyk til at gå i stå igen. Det er jo derfor at dem der er i fare for at føde for tidligt skal ligge helt stille uden at bevæge sig for meget 

Så hvis det begynder igen må du en tur ud og gå eller noget.

Man hører ofte at folk havde lidt små nyk og så tog de i Ikea og så kom veerne. Det er jo fordi at man traaasker rundt derude i Ikea og det er stimulerende for veerne.

Håber de kommer igang, har danset rundt siden jeg vågnede for at få gang i dem igen, jeg bliver sønderknust hvis de er gået i sig selv igen, er gået over tid, så jeg er i forvejen et nervevrag af følelser 

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Du kan have pause som vare dage inden veerne kommer igen og nej absolut du kan ikke sove de rigtige veer væk . Husk at selvom du ikke har veer nu har de helt sikkert gjort en forskel..måske din livmoderhals er afkortet, eller at du er åbnet et par cm? bare rolig de skal nok komme igen veerne . Håber du får en super fødsel.

Mange tak, håber de kommer igen, ellers bliver jeg godt nok synderknust 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.