Her går det nogenlunde... altså vi har det godt og sådan, men synes godt nok den her graviditet er streng!!!!
Er 29 + 5 i dag og har været sygemeldt siden 11/10, endnu engang pga. en masse dumme plukveer... denne graviditet ligner meget den jeg havde med Liva... så hvis lillebror vil ud ved samme tid så bliver det lige omkring juleaften 
Jeg går til akupunktur på sygehuset, det er dejligt afslappende men om det hjælper på plukveerne synes jeg ikke rigtig...
Har fået en fantastisk jordmoder som jeg meget håber er der til fødslen, så det krydser jeg fingre for 
Skal til endnu en scanning d. 28. nov. hvor jeg tror at de også scanner livmoderhalsen igen, så de lige kan holde øje med den...
Jeg synes det er hårdt for kroppen denne gang og jeg går og bliver lidt smådeprimeret af at være herhjemme, så jeg glæder mig efterhånden virkelig meget til han kommer ud... men helst ikke før 2012!
Liva er dejlig
Hun glæder sig som en gal til lillebror kommer!
Hun får så meget ros i børnehaven hvor hun stortrives så det er bare så dejligt, især med den lidt hårde start hun havde 
Og nå ja... så tror jeg efterhånden vi er kommet frem til at lillebror skal hedde Mikkel 
Og så lidt billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld