Opdatering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.328 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. november 2011

AnneBJ

Fortæl hvordan det går!! Her er lidt for dødt... 

Del billeder, guldkorn, sjove oplevelser, bed om et kram, fortæl hvad du laver - kort sagt: opdater mig (os) på dit/Jeres liv!

(jeg burde jo så lægge ud, men Felix vågner lige om et ganske kort øjeblik... men jeg LOVER at vende tilbage!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

TbCp

Jeg skal afsted til akupunktur liiiige om lidt! Så jeg skriver når jeg er hjemme igen

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

Taaaak Anne!!! Du er en skat!!!

Anmeld

17. november 2011

Karo

Jamen her går det fint

I får lige et billede af mine unger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2011

TbCp

Her går det nogenlunde... altså vi har det godt og sådan, men synes godt nok den her graviditet er streng!!!!

Er 29 + 5 i dag og har været sygemeldt siden 11/10, endnu engang pga. en masse dumme plukveer... denne graviditet ligner meget den jeg havde med Liva... så hvis lillebror vil ud ved samme tid så bliver det lige omkring juleaften

Jeg går til akupunktur på sygehuset, det er dejligt afslappende men om det hjælper på plukveerne synes jeg ikke rigtig...

Har fået en fantastisk jordmoder som jeg meget håber er der til fødslen, så det krydser jeg fingre for

Skal til endnu en scanning d. 28. nov. hvor jeg tror at de også scanner livmoderhalsen igen, så de lige kan holde øje med den...

Jeg synes det er hårdt for kroppen denne gang og jeg går og bliver lidt smådeprimeret af at være herhjemme, så jeg glæder mig efterhånden virkelig meget til han kommer ud... men helst ikke før 2012!

Liva er dejlig Hun glæder sig som en gal til lillebror kommer!
Hun får så meget ros i børnehaven hvor hun stortrives så det er bare så dejligt, især med den lidt hårde start hun havde

Og nå ja... så tror jeg efterhånden vi er kommet frem til at lillebror skal hedde Mikkel

Og så lidt billeder

Anmeld

17. november 2011

sarahb

TbCp skriver:

Her går det nogenlunde... altså vi har det godt og sådan, men synes godt nok den her graviditet er streng!!!!

Er 29 + 5 i dag og har været sygemeldt siden 11/10, endnu engang pga. en masse dumme plukveer... denne graviditet ligner meget den jeg havde med Liva... så hvis lillebror vil ud ved samme tid så bliver det lige omkring juleaften

Jeg går til akupunktur på sygehuset, det er dejligt afslappende men om det hjælper på plukveerne synes jeg ikke rigtig...

Har fået en fantastisk jordmoder som jeg meget håber er der til fødslen, så det krydser jeg fingre for

Skal til endnu en scanning d. 28. nov. hvor jeg tror at de også scanner livmoderhalsen igen, så de lige kan holde øje med den...

Jeg synes det er hårdt for kroppen denne gang og jeg går og bliver lidt smådeprimeret af at være herhjemme, så jeg glæder mig efterhånden virkelig meget til han kommer ud... men helst ikke før 2012!

Liva er dejlig Hun glæder sig som en gal til lillebror kommer!
Hun får så meget ros i børnehaven hvor hun stortrives så det er bare så dejligt, især med den lidt hårde start hun havde

Og nå ja... så tror jeg efterhånden vi er kommet frem til at lillebror skal hedde Mikkel

Og så lidt billeder

Puha det lyder hårdt!!! Og ja at gå hjemme og vente på banditten kan bare godt være rigtig deprimerende, specielt når ens krop er medtaget! ØV! Jeg håber han bliver derinde i den smukke smukke babyhule indtil 2012!!! Det skal han jo!!!!

Liva - Ja hun er jo bare LÆKKER!! Mums!!!! Selv med hænder som Hulk!

Anmeld

17. november 2011

sarahb

Karo skriver:

Jamen her går det fint

I får lige et billede af mine unger

Ihh de er dejlige, og jeres unger har bare sådan en dejlig kulør... Det er helt vildt, det ligner altid de lige har været et par dage i solen

Anmeld

17. november 2011

TbCp

sarahb skriver:

Puha det lyder hårdt!!! Og ja at gå hjemme og vente på banditten kan bare godt være rigtig deprimerende, specielt når ens krop er medtaget! ØV! Jeg håber han bliver derinde i den smukke smukke babyhule indtil 2012!!! Det skal han jo!!!!

Liva - Ja hun er jo bare LÆKKER!! Mums!!!! Selv med hænder som Hulk!

Hun er ved at blive en grøn smølf siger hun

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

Jeg er nok en af de meget stille....  Både her og på fb... 

Må indrømme, der er sq nok at se til med 2 børn... 

Det går meget godt her... 

Julie har ikke lavet andet idag end at rende rundt og sende kysmund til Lina... Og kysse hende godnat utallige gange da hun skulle i seng... 

Det tog dælme lang tid om at få Julie til at sove idag... Hun kom i seng kl. 19.30 først faldet i søvn nu her.... 

Jeg måtte så udskyde min 8 ugers undersøgelse, da min mens kom, så vil lægen overhovedet ikke se mig.. Så skal til 8 ugers undersøgelse om lidt over en uge... Jeg hader den, bare det at lægen skal rode lidt i undervognen... 

Anmeld

25. november 2011

Benjamins'mor

Jamen, jeg synes da denne hygge-tråd skal fortsætte.

Her går det rigtigt godt! Benjamin har lige fået nogle begynder sko, så det skal han lige vende sig til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.