Picasa foto program

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.304 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. februar 2009

malou

Her er et super hyggeligt program hvis I ikke allerede kender det www.picasa.com

Jeg har bla. lavet denne fine collage med billeder af Victor... kan evt. fremkaldes på postkort og så bruges som invitation til evt barnedåb Håber I kan bruge den og lade rengøring være rengøring (haha) og lege lidt istedet.

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

malou skriver:

Her er et super hyggeligt program hvis I ikke allerede kender det www.picasa.com

Jeg har bla. lavet denne fine collage med billeder af Victor... kan evt. fremkaldes på postkort og så bruges som invitation til evt barnedåb Håber I kan bruge den og lade rengøring være rengøring (haha) og lege lidt istedet.

knus malou

Hejsa!

Det er sq en rigtig tidsrøver, det program!  Ved du om man kan lave noget mere spændende med billederne, end 'bare' at sætte dem ind ved siden af hinanden eller lave dem 'skæve'?    Jeg kan ik rigtigt finde andre funktioner!?

Stine 35+5

Anmeld

19. maj 2010

Dianan

Bruger også Picasa. Super godt program. Og så oven i købet helt gratis. Noget af det nyere, er ansigtgenkendelse. Supersmart, når man lige står og skal bruge billeder af en bestemt person 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.