Hjææælp!!! Anbefal en halhøj juniorseng!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

JulieE

Vi har en woody seng  fra trævarefrabrikkernes udsalg til vores den ældste  den har et madras mål på 70 *190 cm og et udvendigt mål på 81 * 201 cm. En rigtig lækker seng til ok penge  Og den fås også en junior størrelse 

Den vi har er bare alt det der hule-halløjsa 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

SpunkenJo

JulieE skriver:

Vi har en woody seng  fra trævarefrabrikkernes udsalg til vores den ældste  den har et madras mål på 70 *190 cm og et udvendigt mål på 81 * 201 cm. En rigtig lækker seng til ok penge  Og den fås også en junior størrelse 

Den vi har er bare alt det der hule-halløjsa 

Såå hygggeligt med det der huletema

Den er bare også for lang devsærre

Tak for dit info

Anmeld

19. november 2011

Mussen2

SpunkenJo skriver:

Kan du finde en pris på en Manis-h halvhøj seng i str 160 cm? Jeg kan kun finde dne på ønskebørn og synes det er lidt ugennemskueligt hvad der skal købes derudover? Sengehest?, Lamelbund og så ja selvfølgelig madras. Desuden synes jeg det vil være rart at kende prisen på udbygningssættet, altså det hvor sengen kan laves til en str 200. Men en fed seng og den pris jeg har set er 1.550- det er jo en fin pris 

Anmeld

19. november 2011

SpunkenJo

Mussen2 skriver:

Kan du finde en pris på en Manis-h halvhøj seng i str 160 cm? Jeg kan kun finde dne på ønskebørn og synes det er lidt ugennemskueligt hvad der skal købes derudover? Sengehest?, Lamelbund og så ja selvfølgelig madras. Desuden synes jeg det vil være rart at kende prisen på udbygningssættet, altså det hvor sengen kan laves til en str 200. Men en fed seng og den pris jeg har set er 1.550- det er jo en fin pris 

Har du kigget på drengeunivers.dk eller pigeunivers.dk

Anmeld

20. november 2011

Mussen2

SpunkenJo skriver:

L

Har du kigget på drengeunivers.dk eller pigeunivers.dk

Ja der har jeg faktisk kigget og kunne kun finde den lange model, men måske jeg ikke var grundig nok.

Anmeld

20. november 2011

SpunkenJo

Mussen2 skriver:

Ja der har jeg faktisk kigget og kunne kun finde den lange model, men måske jeg ikke var grundig nok.

Jeg ved de laver specialmål. Så skriv evt til dem vi ageres egen hjemmeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.