jeg har fået brok :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.922 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Koen.

Ja som overskriften fortæller har jeg fået brok, eller har haft det længe uden at vide det var det

Har siden jeg fødte min datter haft en bule lige over navlen på maven, det har altid været sådan ømt og jeg skulle helst bare lade det punkt være i fred.. men har hele tiden tænkt det nok var meget normalt når man har fået et barn og ens mave ligner udskidt ævlegrød

Men nu her i 2 graviditet i takt med maven har vokset så har det os bare gjordt mere og mere ondt i perioder var så ved lægen i går som sagde det var brok der sidder mellem de øverste mavemuskler og lægen kan jo intet gøre for smerterne før jeg har født hvor hun mener det skal opereres øv øv øv!

Lige lidt ynk og brok herfra.

Tanja, Lærke og krøllen (14+4)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Moms

Øv for dig.

Jeg håber det ikke kommer til at gøre alt for ondt.

Moms

Anmeld

17. november 2011

livhemdrup

Ej hvor øv. Håber da ikke det kommer til at drille alt for meget nu her hvor maven skal til at vokse. Men du slipper jo nok desværre ikke for det. Øv. Det er da bare meget træls.

Anmeld

17. november 2011

Koen.

Moms skriver:

DDwØv for dig.

Jeg håber det ikke kommer til at gøre alt for ondt.

Moms

Det håber jeg heller ikke, men gør det desværre nok i takt med maven bliver større

Anmeld

17. november 2011

Koen.

livhemdrup skriver:

Ej hvor øv. Håber da ikke det kommer til at drille alt for meget nu her hvor maven skal til at vokse. Men du slipper jo nok desværre ikke for det. Øv. Det er da bare meget træls.

Nej slipper nok ikke, må bare bide smerterne i mig

Anmeld

17. november 2011

norenberg

av av prøvede det selv i mine sidste to graviditeter og det gør bare så ondt....men efter jeg havde født gik det i sig selv igen...selvom de også havde sagt jeg skulle opereres...så måske slipper du også for operetion..

Anmeld

17. november 2011

Koen.

norenberg skriver:

av av prøvede det selv i mine sidste to graviditeter og det gør bare så ondt....men efter jeg havde født gik det i sig selv igen...selvom de også havde sagt jeg skulle opereres...så måske slipper du også for operetion..

uh avs, for ja det gør nas, mit er dog bare i perioder

Med den første var der intet mens jeg var gravid, men ca 1-2 uger efter fødslen lå jeg mærke til den bule jeg havde fået og ja tænkte det var normalt, men nu gør det avs i denne graviditet!

Håber jeg kan slippe for operation, det lyder ikke tiltalende

Anmeld

17. november 2011

merichs

tanja. skriver:

Ja som overskriften fortæller har jeg fået brok, eller har haft det længe uden at vide det var det

Har siden jeg fødte min datter haft en bule lige over navlen på maven, det har altid været sådan ømt og jeg skulle helst bare lade det punkt være i fred.. men har hele tiden tænkt det nok var meget normalt når man har fået et barn og ens mave ligner udskidt ævlegrød

Men nu her i 2 graviditet i takt med maven har vokset så har det os bare gjordt mere og mere ondt i perioder var så ved lægen i går som sagde det var brok der sidder mellem de øverste mavemuskler og lægen kan jo intet gøre for smerterne før jeg har født hvor hun mener det skal opereres øv øv øv!

Lige lidt ynk og brok herfra.

Tanja, Lærke og krøllen (14+4)

EJ hvor surt søde.

Du får lige en kæmpe krammer

Anmeld

17. november 2011

Mette-mor

Øv, hvad for slags brok har du fået? Du skriver, at du har en bule ved navlen. Er det navlebrok?

Fandt lige nogle gode artikler om brok:

Der findes mange forskellige former for brok. Min onkel har haft spiserørsbrok. Men lyskebrok skulle vist nok være den mest udbredte. 

Du skal ikke være nervøs for brokoperationen. Det er ikke noget slemt! Hvis du vil læse mere om brokoperation og de forskellige former for brok, så kan jeg anbefale dig at læse denne artikel om brok - der står alt. Heldigvis er brok ikke farligt, men det er alligevel noget irriterende noget :-(

Hold ud, søde. Det bliver godt igen 

Anmeld

17. november 2011

Koen.

Mette-mor skriver:

Øv, hvad for slags brok har du fået? Du skriver, at du har en bule ved navlen. Er det navlebrok?

Fandt lige nogle gode artikler om brok:

Der findes mange forskellige former for brok. Min onkel har haft spiserørsbrok. Men lyskebrok skulle vist nok være den mest udbredte. 

Du skal ikke være nervøs for brokoperationen. Det er ikke noget slemt! Hvis du vil læse mere om brokoperation og de forskellige former for brok, så kan jeg anbefale dig at læse denne artikel om brok - der står alt. Heldigvis er brok ikke farligt, men det er alligevel noget irriterende noget :-(

Hold ud, søde. Det bliver godt igen 

uh det nævnte lægen ikke Men bulen er ca en halv cm over navlen så må det jo næsten være navlebrok

åh tak for linkne, vil straks læse dem, det er bare ordet operation der gør man nærmest af skræk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.